خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم:

اعزام 10 هزار دانش‌آموز به راهیان نور یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: آموزش و پرورش و سپاه استان قم هر کدام برای اردوهای راهیان نور هزینه می‌کنند و امسال برای اعزام 10 هزار دانش‌آموز یک میلیارد و 400 میلیون تومان نیاز است.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۶۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم، ناصر حمزه‌ای در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال 94 طی سخنانی با بیان اینکه هر ساله استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان نور افزایش می‌یابد تصریح کرد: این اردوها تاثیرات معنوی بسیاری برای دانش آموزان به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای شرکت هر دانش آموز در اردوی راهیان نور 70 هزار تومان و سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز همین میزان را هزینه می‌کند که طبق این ارقام برای اعزام 10 هزار دانش آموز قمی یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور برای همه دانش آموزان دوره دبیرستان به همت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم اجباری نیست عنوان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند برای تامین هزینه‌های از ظرفیت خودیاری دانش آموزان استفاده کند.

وی یادآور شد: در بودجه‌های استانی 500 میلیون تومان برای راهیان نور دانش آموزی در نظر گرفته شده است که تاکنون 150 میلیون تومان در اختیار سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قرار گرفته و در صورت تامین میزان باقیمانده این اعتبار سپاه استان قم می‌تواند در تامین سهم پرداختی آموزش و پرورش برای راهیان نور مشارکت داشته باشد.



ارسال نظرات