خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه مراوه تپه:

نقش دانش آموزان درادامه دادن راه شهدا بسیار درخشان است

حجت الاسلام اسکندریان در مراسم غبار روبی از مزار شهید حاجیلی دوجی درمراوه تپه گفت :شهداء مایه ی افتخار و سرافرازی ملت ایران هستند و ما به خود می بالیم که رهرو راه شهیدان هستیم .
کد خبر: ۸۵۸۷۰۳۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام جعفر اسکندریان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراوه تپه در مراسم غبار روبی از مزار شهید حاجیلی دوجی درمراوه تپه در جمع بسیجیان دانش آموز حوزه شهید فهمیده ، شهدا ء اسلام را مایه ی افتخار انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: شهداء رفتند اما یادشان تا ابد در قلب مسلمانان و مردم انقلاب اسلامی ایران باقی خواهد ماند .
وی درادامه افزود :شهداء مایه ی افتخار و سرافرازی ملت ایران هستند و ما به خود می بالیم که رهرو راه شهیدان هستیم و مقام شهید مقامی است که باید به آن افتخار کرد
.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراوه تپه همچنین اذعان کرد: جهان اسلام  در سینه خود مردان غیور و از خود گذشته ای دارد که سالار شهیدان امام حسین (ع) را را الگو راه خود قرار دادند و حماسه ای بی نظیر رقم زدند .
وی درپایان خاطر نشان کرد :شهدا چشم و چراغ و ولی نعمتان ما هستند و نقش دانش آموزان در ادامه راه ایشان بخصوص در خواندن درس و برداشتن سلاح قلم  بسیار درخشان می باشد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها