خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان:

مشاوره علمی چاشنی اقتصاد مقاومتی شود

دکتر نصرالله نژاد: نیازاست به چاشنی اقتصاد مقاومتی مشاوره علمی اضافه شود تا بتواند این اقتصاد برای شکوفایی موانع را از سر راه خود بردارد.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۹۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیح از گرگان، دکترعلی اصغر نصر الله نژاد قمی  رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان در گفتگو با بسیج با بیان اینکه برخی‎ها در داخل به دنبال تعامل با جهان و حل کردن مشکلات ایران از طریق روابط خارجی هستند، اظهار کرد: باید با نگاه به دورن و توانایی‎های داخلی اقتصاد ایران را شکوفا کنیم و این موضوعی است که توسط مقام مظعم رهبری بیان شده است.

وی به وضعیت اقتصادی داخل کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بنگاه‎های اقتصادی ما با کمتر از ظرفیت 30 درصد مشغول به فعالیت هستند اما بانک‎ها به جایی آن که در این شرایط به بنگاه‎های اقتصادی کمک کنند با افزایش بهره بانکی بین 20 تا 30 درصد این مراکز تولیدی را به تعطیلی کشانده‎اند.

این استاد دانشگاه به اصلاح نظام بانکی اشاره کرد و گفت: با چنین بانکداری توسعه اقتصادی امکان پذیر نیست و باید کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد.

نصر الله نژاد خاطرنشان کرد: کشور ما با اقتصاد مقاومتی غریبه نیست و همانطور که در هشت سال دفاع مقدس توانست با این رویکرد در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی برسد امروز نیز می‎تواند با سلاح اقتصاد مقاومتی و خودباوری تمام موانع اقتصادی کشور را از سر راه بردارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید در شهرهای کشور بومی سازی شود، افزود: نیازاست به چاشنی اقتصاد مقاومتی مشاوره علمی اضافه شود تا بتواند این اقتصاد برای شکوفایی موانع را از سر راه خود بردارد و به یک اقتصاد پایدار تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها