خبرهای داغ:
رئیس کارگروه اقتصاد مقاوتی بسیج سپاه نینوا گلستان:

روحیه خود باوری در مدیران دولتی تقویت شود

علی بیرجندی گفت: کشور با روحیه خودباوری می‎تواند به اقتصادی پایدار برسد و در این مسیر مدیریت مصرف یکی از اقدامات اساسی است که باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۶۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی بیرجندی در گفت‎گو با بسیج با بیان اینکه اقتصادمقاومتی سیاست عدم وابستگی را دنبال می‎کند، اظهار کرد: اساس کار در اقتصاد مقاومتی بصیرت و شناسایی ظرفیت‎های اقتصادی است.

وی تصریح کرد: باید در مسیر توسعه اقتصادی کشور از نظرات کارشناسان و اساتید دانشگاهی استفاده شود و قبل از آن که هر عرصه‎ای را تقویت کنیم به صورت کارشناسانه در خصوص ظرفیت‎ها و خطرات و تهدیدات آن بخش اقتصادی مطالعه کنیم.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاوتی بسیج سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه سپاه و بسیج در مسیر اقتصاد مقاومتی گام‎های خوبی برداشته‎اند، افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی باید از عرصه سنتی خارج شویم و تجربه در کنار علم دو بالی خواهد بود که اقتصاد مقاومتی را در کشور به بالاترین درجه خود خواهد رساند.

بیرجندی یادآور شد: کشور با روحیه خودباوری می‎تواند به اقتصادی پایدار برسد که با تکان‎های شدید اقتصادی بین المللی به رشد و توسعه خود ادامه دهد و در این مسیر مدیریت مصرف یکی از اقدامات اساسی است که باید در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه باور به اقتصاد مقاومتی باید در مدیران دستگاه‎های دولتی شکل بگیرد، گفت: فقدان مرکز تولید و تکثیر نهادههای اولیه، هزینه بالای دوره آموزش و مهارتی و تبلیغات ضعیف فعالیتهای اقتصاد مقاومتی در استان بخشی از از مشکلات ما در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها