خبرهای داغ:
بعد از نماز ظهر فردا برگزار می شود

مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله عبادی در خوسف

مراسم تشییع پیکر مطهر عالم بزرگ ربانی«سید احمد عبادی» فردا (۱۳ آبان) در شهرستان خوسف برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۹۲۰۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از شبستان، سید محمد حسینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی امروز (۱۲ آبان) با حضور در بیت مرحوم آیت الله سید احمد عبادی، عروج ملکوتی این عالم ربانی را به بیت شریف و نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف تسلیت گفت.

محمد حسینی پس از آن با شرکت در جلسه هماهنگی تشییع پیکر «آیت الله سیداحمد عبادی» با تسلیت عروج ملکوتی این عالم ربانی اظهار داشت: در بیش از ۳۰ سال شناختی که از این عالم ربانی داشته ام، تنها ۱۰ درصد از شخصیت، چهره و خصوصیات بارز اخلاقی ایشان را شناخته ام.

وی خواستار برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر آیت الله سیداحمد عبادی شد.

مهدی فرجامی فرماندار خوسف نیز در این جلسه ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله سید احمد عبادی گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این عالم ربانی فردا (۱۳ آبان) ساعت۱۲:۳۰ در شهرستان خوسف برگزار می شود.

حجت الاسلام حامد شاهبگی امام جمعه خوسف نیز حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سید احمد عبادی را نوعی تکریم از مقام و شخصیت این عالم ربانی ذکر کرد و یادآور شد: بدون شک مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع آیت الله عبادی، باری دیگر قدردانی خود را از این خاندان معظم نشان خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها