خبرهای داغ:
امام جمعه سربیشه:

اختلاف افکنی از جمله سیاست های استکبار جهانی +تصاویر

امام جمعه سربیشه گفت: اختلاف افکنی از جمله سیاست های استکبار عصر حاضر در بحث مسئله هسته ای است.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۷۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام سنجری امام جمعه شهرستان سربیشه در نشست هیئت عاشقان ولایت گفت: اختلاف افکنی از جمله سیاست های استکبار عصر حاضر در بحث مسئله هسته ای می باشد.

وی ادامه داد: بهترین روش مقابله و مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است.

سردار غیاثی: ترک امر به معروف و نهی از منکر مساوی به انحطاط کشیدن جامعه

سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این جلسه ضمن تسلیت ایام محرم عنوان کرد: متأسفانه امروز فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه ما کمرنگ شده است و اگر این بی تفاوتی ادامه یابد جامعه به انحطاط کشیده می شود.

وی با اشاره به اینکه روحیه مطالبه گری باید در بین بسیجیان باشد عنوان کرد: دشمنان در راستای جنگ نرم برای تقابل با نظام و انقلاب تلاش هایی را انجام داده اند که اگر ما در این امر کوتاهی کنیم قطعاَ آنها پیشرفت چشمگیری خواهند کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) جوانان این مرزوبوم را فرصت و هم تهدید خواند و اظهار داشت: اگر دشمنان این نظام در جنگ سخت به سراغ خاکریزهای ما آمدند اکنون در جنگ نرم ایمان و اعتقادات و ارزش های ما را نشانه گرفته اند.

سردار غیاثی ادامه داد: فضای جنگ نرم فضای تیره و تار است لذا مراقبت در این زمینه می تواند مفید باشد.

غیاثی با تأکید بر اینکه امروز خاکریزهای جبهه برداشته شده و به فضای دانشگاههای ما کشیده است گفت: امروز در شبکه های اجتماعی دست به بدترین کارها زده می شود و ایران 10 درصد استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی را در کل جهان تشکیل می دهد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید طبق فرمایشات حضرت آقا اول حضور حداکثری در انتخابات را فراموش نکنیم و بعد برای صیانت از خون شهدا انتخاب اصلح داشته باشیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها