13 آبان، روز سیلی جوانان ایران به آمریکا

صدای فریاد های کوبنده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، دانش آموزان، دانشجویان و معلمان در تجمع یوم الله ١٣ آبان، امروز چهارشنبه در محل استادیوم ورزشی شهید رجائی خمین طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۰۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
در این مراسم فرماندار خمین گفت: ١٣ آبان روز استکبار ستیزی، روز تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت ملت ایران و روز سیلی جوانان ایرانی به آمریکا بود.
مهندس ساداتی افزود: با این تجمع عظیم، دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان و مسوولان فرهنگی و آموزشی بار دیگر با آرمان های امام راحل ( ره ) و رهبر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و امید است که دانش آموزان و دانشجویان در عرصه درس و علم آموزی برای عمران و آبادی کشور از الگوهای شایسته همچون شهدای هسته ای و تهرانی مقدم ها پیروی کنند.
وی اضافه کرد با الهام از فرامین رهبری بار دیگر اعلام می کنیم که رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران ستیزه جویی و مبارزه با استکبار است.
ایشان با برشمردن اینکه آمریکا از چند دهه قبل دشمنی خود را با کشورمان ابراز کرده، گفت آمریکا را همچنان به عنوان دشمن شماره یک تلقی می کنیم تا زمانی که دست از شیطنت های خود بردارد.
امام جمعه خمین در این تجمع گفت: امروز به توافق برجام رسیده ایم و همچنان پایبند انجام آن هستیم، اما به هیچ وجه به دشمن تکیه نمی کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی افزود: ما همیشه یار و یاور مظلوم بوده و هستیم و در برابر ستمگران ایستادگی و از مظلومان حمایت می کنیم.
شرکت کنندگان در این تجمع با شکوه با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و آل سعود، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، یا حسین و یا زهرا، همبستگی و خشم و انزجار خویش را از جنایت های آمریکا به جهانیان اعلام کردند.
و در پایان مراسم قطعنامه ویژه ١٣ آبان قرائت و با فریاد الله اکبر توسط شرکت کنندگان تأیید شد.

ارسال نظرات