خبرهای داغ:
استاد دانشگاه امام صادق (ع):

آمریکا با تغییر چهره قصد نفوذ در ایران دارد / برجام، بهانه‌ای برای نفوذ دشمن در ایران

استاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: آمریکا و کشورهای استکباری با تغییر چهره و ابزارهای مختلف قصد ورود به ایران را دارند، بنابراین ملت ایران بیش از گذشته باید پیرو رهبر معظم انقلاب باشد.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۲۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سید هاشم میرلوحی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان که در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد، با اشاره به تحصیل 21 ساله خود در آمریکا، اظهار داشت: پس از بازگشت به ایران با کمک آموزش‌هایی که در آمریکا دیده بودم هفت جلد کتاب تألیف کردم.

وی ادامه داد: یکی از روزنامه‌نگاران آمریکایی مخالف شدید ایران، در مدت 23 سال هشت کتاب علیه ایران نوشته و در حال حاضر نیز استاد یکی از دانشگاه‌های این کشور است.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) افزود: این روزنامه‌نگار در کتاب‌های خود ایران را کشوری با فرهنگ قدیمی و عقب‌افتاده توصیف کرده، اما هیچ کشوری نمی‌تواند با قدمت بیش از 7 هزار ساله ایران مقابله فرهنگی کند.

میرلوحی ادامه داد: زمانی که آمریکایی‌ها غارنشین بودند، مردم ایران غزل و مثنوی می‌سرودند و دانشمندان ایران در آن زمان ریاضیات و علوم تدریس و تحقیق می‌کردند.

وی تصریح کرد: بیشتر از 170 سال از تصویب قانون بهداشت در آمریکا نمی‌گذرد درحالی که دین مبین اسلام در هزار و 400 سال پیش به این موضوع رسیده است.

استاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: این روزنامه‌نگار در کتاب‌های خود بر استفاده انگلیس از درآمد نفتی ایران تأکید دارد و اذعان می‌دارد که پیشرفت مردم انگلیس از درآمدهای نفتی ایران بوده است.

میرلوحی بیان داشت: در نیمه نخست قرن بیستم صنعت انگلیس بر پایه نفت ایران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر کشورهای خاورمیانه جعلی هستند و اصلاً مبحثی به نام میراث عربی و سعودی وجود نداشته و ندارد اما شهرهایی به نام دمشق و بغداد در نقشه‌های قدیمی آمده است.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت: مطالب تاریخی که در دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود هیچ اشاره‌ای به فرهنگ و تمدن هزارساله ایران ندارد که این موضوع یکی از راه‌های نفوذ دشمن است.

میرلوحی افزود: در قانون آمریکا چیزی به نام حمایت از حقوق بشر وجود ندارد اما این کشور خود را حامی حقوق بشر می‌داند و مدعی است که ایران قوانین بشری را زیر پا می‌گذارد و حقوق بشر را نقض می‌کند.

وی اذعان داشت: در تاریخ آمریکا جنایاتی صورت گرفته که صدا و سیما و رسانه‌های غربی به اندازه کافی به آن نپرداخته و تاریخ جنایت‌بار آمریکا و انگلیس را بیان نکرده‌اند.

استاد دانشگاه امام صادق (ع) تبعیض نژادی و کشتار وحشتناک مردم دنیا را نمونه کوچکی از جنایات آمریکایی‌ها عنوان کرد و گفت: دولتمردان آمریکا 13 قاره را تصرف کرده و به بردگی گرفته‌اند.

میرلوحی با اشاره به دشمنی و کینه قدیمی آمریکا با انگلیس، ادامه داد: به عنوان مثال آمریکایی‌ها به پارلمان انگلیس خانه شیطان می‌گفتند و چون چای نوشیدنی مورد علاقه انگلیسی‌ها بود در آن زمان به عنوان نوشیدنی افراد خائن در آمریکا شناخته شده بود.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران، بیان داشت: آمریکایی‌ها در برجام، قصد دارند به بهانه‌های مختلف در جمهوری اسلامی ایران نفوذ داشته باشند.

این استاد برجسته دانشگاه گفت: آمریکا شیطان بزرگی است که کشتار هزاران نفر در کشورهای مختلف را انکار می‌کند و کشته شدن شمار اندکی از نیروهای خود را با بزگ‌نمایی به عنوان قتل‌عام نمایش می‌دهد.

میرلوحی اظهار داشت: آمریکا با تمدن ناچیز خود تاکنون به 70 کشور دنیا حمله کرده به طوری که ارتش این کشور تنها 21 سال استراحت داشته است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در نقشه‌ای از پیش طراحی شده قصد بیرون کردن ایران از منطقه خاورمیانه را دارد چراکه در اطراف ایران پایگاه‌های نظامی آمریکا وجود دارد و با حذف ایران می‌تواند به راحتی به نفت منطقه سلطه یابد.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به عده‌ای ساده‌لوح در ایران که از رابطه با آمریکا طرفداری می‌کنند، گفت: آمریکا درصدد است تا هفت سال آینده به لیبی، سودان، سومالی، لبنان، عراق و ایران حمله کند که البته در سال‌های نخست در عراق و سوریه به مشکل خورده است.

میرلوحی با اشاره به طرح آمریکا با عنوان نسل‌کشی غیریهود و وسعت کشور اسرائیل، اظهار داشت: آمریکا برای آغاز این طرح همه مسلمانان دنیا را به جان هم انداخته است.

وی ضمن تاکید بر هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه دشمن، اذعان داشت: ملت ایران در شرایط امروز بیش از گذشته باید پیرو رهبر معظم انقلاب باشد چراکه آمریکا و کشورهای استکباری با تغییر چهره و ابزارهای مختلف قصد ورود به ایران را دارند.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اهداف آمریکا در نفوذ تغییر اسلام ناب محمدی است و در این مسیر موضوع برجام و توافقات هسته‌ای بهانه است.

منبع: فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها