خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین:

دشمن درصدد از بین بردن فرهنگ و تفکر اسلامی است

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: دشمن درصدد از بین بردن فرهنگ و تفکر اسلامی در کشور است.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۹۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام کمال غلامی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به توطئه ها و برنامه های دشمن برای از بین بردن فرهنگ غنی اسلام افزود: لازمه مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان افزایش بصیرت سیاسی و تقویت بنیه فرهنگی و مذهبی در جامعه است.
وی اظهار داشت: برای مقابله با ترفندهای سازمان یافته دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی باید روحیه تشخیص و دشمن شناسی را با بصیرت افزایی در بین جوانان ایجاد و تقویت کنیم.
وی با اشاره به داشتن استقلال فرهنگی بیان کرد: بدترین فرهنگ ها استعمار فرهنگی است که فکر و اندیشه طرف مقابل را با توطئه ها و برنامه های سازمان یافته نابود می کند.
امام جمعه موقت قصرشیرین با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 13 آبان اظهار کرد: حضور باشکوه و عزتمندانه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان بیانگر عشق و دلدادگی آنان به نظام اسلامی، تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های انقلاب است.
حجت الاسلام غلامی اضافه کرد: جوانان ما با تاسی از دین مبین اسلام و با اطاعت از امام راحل توانستند لانه جاسوسی دشمن را تسخیر کنند و به چندین دهه جاسوسی آمریکا در کشور پایان دهند.
وی گفت: هر زمان که کارها به جوانان واگذار شود می توان در سایه اعتماد به این قشر تاثیرگذار جامعه به توفیق ها و پیشرفت های شگرفی دست یافت که موید این مطلب مهم و اساسی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و پشتکار جوانان بسیجی در عرصه سازندگی کشور است.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه 'دشمن هرگاه خواست به کشور و انقلاب ما نفوذ کند از طریق افراد ساده لوح وارد شده است ' گفت: بر این اساس واجب است که با شناخت کامل از دشمنان و بدخوهان نظام اسلامی از راه نفوذ آنان به داخل کشور جلوگیری کرد.
ارسال نظرات