خبرهای داغ:
پنجشبنه 14 آبان به طور همزمان؛

یادواره شهدای «روستای ورجان» و «صنف کوره پزان» قم برگزار شد

یادواره 23 شهید روستای ورجان و 33 شهید صنف کوره پزان قم پنجشبنه 14 آبان با حضور جمعی از مسئولان استانی، پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۴۳۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در هجدهمین یادواره 23 شهید روستای ورجان بخش کهک قم که با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و بخشدار کهک و فرماندهان بسیج و نیروی انتظامی در محل حسینیه روستا برگزار شد، حجت الاسلام حسین جوشقانیان راوی دفاع مقدس و عضو موسسه روایت سیره شهدا، با محوریت مقام شهدا و مسئولیت کنونی آحاد جامعه به ایراد سخن پرداخت.

در این مراسم که با شعر خوانی مجید تال، اجرای گروه سرود روستا و نوحه خوانی محمد جواد احمدی همراه بود، از ابوالقاسم علی کرمی با سابقه 80 ماه حضور در جبهه، رضا اسماعیلی جانباز قطع نخاع و غلامحسین یزدیان تقدیر گردید.

همچنین در سومین یادواره 33 شهید صنف کوره پزان قم که در محل پایگاه بسیج شهید اسحاقی واقع در کیلومتر پنج جاده قم کاشان برگزار گردید، سردار غلامرضا جعفری از فرماندهان پیشکسوت لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس خاطراتی از دوران حماسه و ایثار بیان نمود.

اکبر بختیاری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم، حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)، کمالی جانشین فرماندهی ناحیه، قهرمانپور فرمانده حوزه 6 شهید باهنر و مسئولانی از مسجد مقدس جمکران و نیروی انتظامی و جمعی از همرزمان شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در این مراسم حضور داشتند و یاد و خاطره شهدای صنف کوره پز قم و مرحوم حجت الاسلام باقر آخوندی، مبارز انقلابی و موسس پایگاه بسیج کوره پزان با نوحه خوانی علی مالکی نژاد گرامی داشته شد.

یادآور می شود: همزمان یادواره 56 شهید مدرسه علمیه رسالت قم نیز با حضور آیت الله حسینی بوشهری و همراه با رونمایی ازکتاب ردای سرخ در این مدرسه برگزار گردید.



ارسال نظرات