خبرهای داغ:

210 دانش آموز قصرشیرینی راهی سرزمین های نور شدند

210 دانش آموز پسر مقطع متوسطه قصرشیرین در قالب کاروان راهیان نور با بدرقه گرم مسئولان، خانواده های شهدا و اولیا راهی سرزمین های نور استان کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۰۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین در آیین بدرقه کاروان راهیان نور این شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین گفت: دانش آموزان اعزامی در قالب کاروان راهیان نور به مدت دو روز از مناطق عملیاتی مرصاد، پاوه و کرمانشاه بازدید می کنند.
سرهنگ حسین کولیوند اظهار داشت: امروز وظیفه داریم نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم و طرح اعزام راهیان نور بهترین راهکار در تحقق این مهم است.
وی اظهار کرد: برگزاری کلاس های فرهنگی شامل اجرای ادعیه و ترویج فرهنگ نماز و اهتمام به آموختن قرآن و احکام از دیگر برنامه های این اردو برای دانش آموزان است.
کولیوند بیان کرد: اعزام کاروان راهیان نور فرصت مناسبی برای حفظ ارزش های دفاع مقدس و آشنایی بیشتر دانش آموزان با آرمان های شهدا و فرهنگ عاشوراست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین ادامه داد: دانش آموزان می توانند در این سفر معنوی با بصیرت افزایی خود برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان آمادگی داشته باشند.
این مسئول آشنایی با مفاهیم ایثار و شهادت را از جمله اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور ذکر کرد و گفت: طرح اعزام راهیان نور در واقع یک انقلاب فرهنگی برای مقابله با توطئه های دشمنان است که باید در بین نسل جوان نهادینه شود.
ارسال نظرات