خبرهای داغ:
دبیر جشنواره شهدای غواص و مدافعان حرم استان گلستان عنوان کرد:

استقبال اصحاب رسانه گلستان از جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم

محمد رعیت گفت: 400 اثر از سوی اصحاب رسانه استان گلستان به دبیرخانه جشنواره شهدای غواص و خط شکن استان گلستان رسیده است.
کد خبر: ۸۵۹۲۱۹۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، دکترمحمد رعیت صبح امروز در گفتگو خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در خصوص جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافعان حرم استان گلستان گفت: تاریخ تولید آثار جشنواره رسانهای شهدای غواص و خط شکن از بهمن ماه سال 1393 همزمان با شهادت شهید حتملو در نظر گرفته شد و اصحاب رسانه استان گلستان  می‎توانستندتا 23 مهرماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی به استقبال پرشور اصحاب رسانه استان گلستان اشاره کرد و گفت: آثاری که از اصحاب رسانه استان گلستان به این جشنواره رسیده آثاری ارزشمند است و اصحاب رسانه نزدیک به 400 اثر را به دبیرخانه ارسال کردند.

دبیر جشنواره شهدای غواص و مدافعان حرم استان گلستان ابراز داشت: داوران تا 28 آبان ماه آثار برگزیده جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان را مشخص خواهند کرد و  افراد برگزیده و منتخبین جشنواره در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

رعیت با بیان اینکه اختتامیه جشنواره در روز 4 آذر ماه که در طول هفته بسیج تحت عنوان استکبارستیزی نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این روز ساعت 8.30 صبح مراسم اختتامیه جشنواره در تالار فخر الدین اسعد گرگانی با حضور مهمانان ویژه برگزار خواهد شد و  از نفرات برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه تیم داوری مجرب برای جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم در نظر گرفته شده گفت: هادی طوماری از افراد با تجربه در حوزه خبرنگاری و مدرس خبرنگاری به عنوان مسئول هیئت داروان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان با حضور اصحاب رسانه مدیران مسئول، خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای غواص، رزمندگان غواص مدافعان حرم مسئولان مدیران و نهادهای اجرایی استان گلستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها