خبرهای داغ:
بازرس خانه مطبوعات گلستان؛

کسانی که شغل خبرنگاری ندارند اجازه رای دارند

بازرس خانه مطبوعات گلستان گفت: در لیست 127 نفره‎ی منتشره برای شرکت در انتخابات، افرادی وجود دارند که شغل خبرنگاری ندارند.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۹۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبدالجواد عموزاد خلیلی در نشست خبری هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان با بیان اینکه بازرسی یکی از 4 رکن اصلی خانه مطبوعات به شمار می‎رود، گفت: از بهمن سال 1393 به این سمت با انتخاباتی که خود مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن حضور داشتند منصوب شدم و تا بهمن سال 1394 بازرس خواهم بود.

وی با بیان اینکه برای پیگیری مشکلات خبرنگاران منتظر اجازه کسی نخواهم بود، ابراز داشت: طبق بند 3 ماده 41 اساسنامه قانون مطبوعات رسیدگی به شکایات اعضا و گزارش آن به مجمع عمومی از وظیفه بازرس است.

بازرس خانه مطبوعات گلستان بیان داشت: برای حل مشکلات خبرنگاران چه در لباس بازرس خانه مطبوعات و چه در لباس یک فعال رسانه‎ای اقدام خواهم کرد.

عموزاد خلیلی افزود: زنجیره درهم تنیدهای در استان وجود دارد که به مدیر کل ارشاد استان اطلاعات نادرست و مشاوره غلط می دهند و می خواهند مدیر کل ارشاد را در مقابل برخی رسانه ها و افراد قرار دهند.

وی با بیان اینکه دولتی کردن و سیاسی کردن انتخابات از خود ارشاد آغاز شده است، ابراز داشت: این مرسوم است که در هر انتخاباتی حتی سطح خبرگان رهبری و ریاست جمهوری اسامی گزینههای احتمالی ، ثبت نام شده و تایید یا رد صلاحیت شده توسط رسانه ها درج می شود.

بازرس خانه مطبوعات گلستان یادآور شد: در لیست 127 نفرهای منتشر برای شرکت در انتخابات افراد وجود دارند که شغل خبرنگاری ندارندو لذا حتما اعضای رای دهنده باید معرفی نامه جدید از رسانه معتبر و دارای مجوز و 5 اثر در ماههای گذشته را باید ارائه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها