خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول:

دولت پی به ظرفیت بالای سپاه و بسیج در اقتصاد نبرده است

حجت الاسلام مظفری مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول عنوان کرد: دولت هنوز پی به توان و ظرفیت بالای نهاد مقدس سپاه و بسیج در اجرای پروژه های بزرگ نبرده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۴۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول اذعان داشت: متاسفانه دست هایی پشت پرده است که حاضرند کارهای داخلی کشور را به شرکت های خارجی بسپارند ولی به ارگان های توانمندی همچون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه واگذار نکنند.

وی دجالواره یا ماهواره را با پخش شبکه های مخرب عامل تخریب کانون خانواده دانست و خاطر نشان کرد: تشکیل حلقات صالحین، احیا امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری همایش ها جهت آگاه سازی آماد بسیجیان در سطح نواحی و حوزه ها، برگزاری نهضت های روشنگری فصلی و استفاده از سخنرانان مجرب کشوری از فعالیت های سپاه و بسیج در جهت مقابله با جنگ نرم است.

وی به عواملی که در نبود بسیج سیاست بازان و فتنه گران بر سر مملکت می آوردند اشاره کرد و گفت: کشور را دو دستی تقدیم آمریکا جنایتکار می کردند، چپاول ثروت های مشروع کشور توسط آمریکا و ابرقدرت ها اتفاق می افتاد، ایران را به آندلسی دیگر تبدیل می کردند و فساد و فحشا و منکرات را در جامعه ترویج می دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها