خبرهای داغ:
مدیر آموزشگاه آزاد خیاطی شهرستان علی آباد کتول:

بسیجیان گوش به فرمان رهبری باشند

عصمت خوش فر مدیر آموزشگاه آزاد خیاطی شهرستان علی آباد کتول تصریح کرد: در هر عرصه ای که مقام معظم رهبری دستور فرمایند می بینیم که بسیج حضور پر رنگی دارد.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۵۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ خوش فر درباره ی الزامات اجرای اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: مردمی کردن اقتصاد، کاهش وابستگی به نفت، مدیریت مصرف و استفاده از منابع و امکانات کشور از الزامات اجرای اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی رعایت نکاتی را ضروری دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی با فرهنگ کار و تلاش، اصلاح الگوی مصرف، پرهیز از اسراف و تبذیر، حمایت از تولید ملی و عدم مصرف کالای خارجی اجرایی می شود.

وی در راستای عدم بکارگیری دولت از ظرفیت سپاه و بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی بر خلاف دستور صریح رهبری بیان کرد: حال شاید دولت می پندارد اگر در این عرصه ها از نیروی عظیم سپاه و بسیج استفاه کند شک و شبهه هایی به وجود می آید.

خوش فر به شگرد های نفوذ آمریکا در کشور اشاره کرد و افزود: پذیرش دانشجو و مبادلات تجاری از شگرد های نفوذ دشمن مخصوصا آمریکا به کشور می باشد.

وی در خصوص مسئولیت بسیج به عنوان مامور اصلی مبارزه با تهدیدات نرم عنوان کرد: وظیفه بسیج ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی، ایجاد همدلی با مسئولین، دانش آموزان و دانشجویان و اجرای قوانین مقام معظم رهبری است و این که سدی در مقابل نفوذ دشمن ایجاد نماید.

خوش فر از تاثیر حضور سپاه و بسیج در مقابل سیاست بازان و فتنه گران خاطر نشان کرد: اگر بسیج نبود در فتنه 88 معلوم نبود سرنوشت مملکت به کجا کشیده می شد و شاید الان ما یک اسلام آمریکایی داشتیم. همه ی جهانیان دیدند که 9 دی 88 با حضور بی سابقه مردم و بسیجیان مشت محکمی بر دهان دشمنان زدیم.

وی ادامه داد: در هر عرصه ای که رهبر انقلاب دستور فرمایند می بینیم که بسیج حضور پر رنگی دارد و این همان شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را ثابت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها