خبرهای داغ:
مربی مرکز فنی و حرفه ای علی آباد کتول:

تحقق اقتصاد مقاومتی با بکارگیری ظرفیت بسیج به منصه ظهور می رسد

لیلا گیلک مربی مرکز فنی و حرفه ای علی آباد کتول گفت: دولت باید از ظرفیت بسیج بهترین استفاده را جهت تحقق اقتصاد مقاومتی انجام دهد و این نهاد مردمی را الگوی خویش قرار دهد.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۵۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ گیلک با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی افزود: یکی از برنامه هایی که دولت بعد از به کارگیری ظرفیت بسیج باید در نظر داشته باشد تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی است تا به این ترتیب کلیه ادارات و سازمان ها را موظف به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نماید.

وی با بیان عملکرد بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در این سال ها شاهد اجرایی شدن طرح های بزرگ اقتصادی توسط بسیج در کشور بودیم و قطعا با سپردن اقتصاد مقاومتی به بسیج دیگر کشور وابسته به تولیدات خارجی نخواهد بود.

وی در راستای نفوذ سیاسی و فرهنگی آمریکا از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام اذعان داشت: دشمن کار خود را از طریق نفوذ شروع کرده است و از این منظر می خواهد از پیامد های بحث برجام در راستای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی بهره بگیرد.

گیلک ادامه داد: مردم باید همزمان با برجام در مقابل نفوذ دشمن بایستند و راه‌های نفوذ آمریکا به کشور را سد کنند.

گیلک از نابودی مملکت توسط سیاست بازان و فتنه گران در نبود بسیج خاطر نشان کرد: کشورهای متعددی در جنگ 8 سال دفاع مقدس دخالت کردند و می دانیم که جنگ ها و فتنه ها همچنان ادامه دارند و نیاز به هوشیاری و بصیرت مردم دارد و بسیج به عنوان متولی این امر و حافظ دستاورد های انقلاب در شرایط امروز مسئولیت مهمی داشته و دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها