خبرهای داغ:
معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

افزایش 100 درصدی تخت مراقبت ویژه در گلستان

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با پیگیری‎هی علوم پزشکی گلستان نزدیک به 200 تخت مراقبت ویژه از 937 تخت مراقبت ویژه قابل عرضه در کشور به استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۸۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی عموزاد مهديرجی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اینکه با کمبود 2 هزار تخت خوابی بیمارستان در گلستان رو به رو هستیم، افزود: در امسال 937 تخت مراقبت ویژه در کشور عرضه می‎شد و با پیگیری‎هی علوم پزشکی گلستان نزدیک به 200 تحت مرقبت ویژه از این تعداد به استان گلستان افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال 1391 تنها هفت تخت دیالیز در استان گلستان وجود داشت و استان گلستان از این بابت وضعیت خوبی نداشت و این میزان در سال 92 دو برابر شد و با تحول طرح سلامت امروز 210 تخت دیالیزی در 13 بیمارستان استان وجود دارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش 100 درصدی تخت مراقبت ویژه در استان گلستان خبر داد و افزود: با آغاز طرح تحول سلامت در استان گلستان تنها یک هزار و 640 تخت بیمارستانی وجود داشت و امروز این تعداد به 2 هزار و 240 تخت بیمارستانی رسیده است.

عموزاد ابراز داشت: با آغاز طرح تحول سلامت و در طی 16 ماه خیرین سلامت استان گلستان 23 میلیارد تومان در حوزه سلامت مشارکت داشتند.

وی بیان داشت: قبل از مرداد ماه سال 1395 سه کلینیک ویژه تخصصی به مجموعه کلینک‎های استان افزوده می‎شود و همچنین شش مرکز جامع سلامت را با اعتبار هشت میلیارد تومانی خواهیم داشت.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: هفت دستگاه آمبولانس تا پایان سال و هفت آمبولانس دیگر تا پایان مرداد ماه سال 1395 به ظرفیت فوریت‎های پزشکی استان افزوده می‎شود و همچنین مجوز 10 آمبولانس دیگر نیز اخذ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها