خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم:

11.5 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی قم برای ایجاد اشتغال هزینه شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی استان قم در راستای ایجاد اشتغال گفت: در سال 92 و 93 بیش از 700 کارگاه با 11.5 میلیارد تومان در استان قم تأسیس شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۸۶۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین فرهادی بعد ز ظهر امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در ساختمان شهید آیت الله سعیدی سپاه قم برگزار شد اظهار داشت: بسیج سازندگی در زمینه نشر اردوهای جهادی فعالیت می‌کند که امروز بیش از 60 اردوی جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان قم فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در روستای استان قم افزود: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و پروژه محرومیت‌زدایی از جمله فعالیت‌های اصلی بسیج سازندگی سپاه استان قم است.

فرهادی با بیان اینکه در سال 92 بیش از 41هزار نفر روز بسیجیان استان قم فعالیت جهادی در مناطق محروم انجام دادند بیان کرد: بسیجیان استان قم در اردوهای جهادی ترویج اقصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دادند و به نشر و اهمیت این موضوع می‌پردازند.

وی با اشاره به آثار و برکات اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه به آن عنوان کرد: رهبر انقلاب تاکید زیادی به موضوع اقتصاد مقاومتی دارند و فرمودند دشمن با تشدید تحریم‌ها نارضایتی داخلی را دنبال می‌کند که اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با اهداف شوم دشمن است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم تصریح کرد: بسیج سازندگی قم از سال 91 اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خویش قرار داد و در این زمینه بسیجیان استان قم با حضور در مناطق روستایی در زمینه لزوم و اهمیت اقتصاد مقاومتی به ارائه راهکار پرداختند.

فرهادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی استان قم در راستای ایجاد اشتغال اظهار داشت: در سال 92 و 93 بیش از 700 کارگاه با 11.5 میلیارد تومان هزینه در استان قم تأسیس شد، مصوبه سال 94 برای تأسیس کارگاه 9 میلیارد تومان است که تاکنون 4 و نیم میلیارد تومان آن پرونده سازی و به بانک معرفی شده است.

ارسال نظرات