خبرهای داغ:
با سخنرانی میثم مطیع برگزار می شود

همایش مداح طراز انقلاب اسلامی در بیرجند

مسئول سازمان بسیج مداحان خراسان جنوبی گفت: همایش مداح طراز انقلاب با سخنرانی مداح برجسته کشوری میثم مطیع، سوم آذرماه در سالن امام علی(علیه السلام) بیرجند برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۱۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

محمدرضا صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با گرامی داشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: بسیج بزرگترین یادگار امام خمینی(ره) است که توانسته نقش اساسی در دفاع از دستاوردها، ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی با حرکت در مسیر ولایت داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان با اشاره به برنامه های بسیج مداحان در سراسر استان گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج و ایام عزاداری و سوگواری امام حسین(علیه السلام) و یارانشان همایش مداح طراز اول انقلاب با همکاری قرارگاه فرهنگی ولی عصر(عج) برگزار خواهدشد.

وی با بیان اینکه در این همایش مداحان خواهر و برادر سراسر استان حضور خواهند داشت، عنوان کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی مداح برجسته کشور میثم مطیع سه شنبه سوم آذرماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع غدیر سالن همایش های امام علی (علیه السلام) برگزار می شود.

عزاداری اربعین حسینی با حضور حجت الاسلام طائف ومداحی مجتبی رمضانی

صادق با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی همایشی با حضور عموم مردم نیز برگزار می شود، افزود: این همایش سوم آذرماه با مداحی مداح برجسته کشوری میثم مطیع در حسینیه جماران بیرجند برگزار خواهدشد.

مسئول بسیج مداحان استان با بیان اینکه مراسم عزاداری سید وسالار شهیدان به مدت دو روز در چهارم و پنجم آذرماه برگزار خواهدشد، گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام طائف و مداحی مجتبی رمضانی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

وی یادآورشد: مراسم عزاداری اربعین حسینی(علیه السلام) با همکاری بسیج مداحان استان و هیئت رزمندگان اسلام بیرجند برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها