خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

آمار ما در حوزه کسب و کار در شان نظام اسلامی نیست

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه مصرف ما مصرفی بهینه و اسلامی نیست، افزود: آمار ما در حوزه کسب و کار با رتبه ای زیر 130 از 190 کشور دنیا در شان نظام اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۴۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد زهرایی صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج با بیان اینکه تشکیل بسیج و سپاه از ضرورتهای نظام مقدس اسلامی و از تدابیر امام خمینی(ره( بود، اظهارداشت: بسیج در انسجام مردم ولایی به صورت خود جوش عمل کرده است و در دفاع همه جانبه و گسترده نظام را در بر می گیرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج خیل عظیم مردم با تفکر جهادی و انقلابی برای حفظ و اعطلای انقلاب است، گفت: بسیج حافظ ارزشهای انقلاب و به دنبال اهداف معنوی بوده که حفظ آن بر ما واجب می باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مبانی مهم انقلاب و بسیج استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم در طول انقلاب بوده و می باشد، عنوان کرد: استکبار ستیزی فصل جدا نشدنی از انقلاب و بسیج می باشد و ولایت پذیری وپایداری در مقابل استکبار از اهداف و آرمانهای بسیج است.

زهرایی با اشاره به تاکیدات امام خامنه ای(حفظه الله) در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: چندین سال است که ایشان بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و ما باید از سالی که توسط ایشان به نام سال اصلاح الگوی مصرف نام گرفت را دنبال می کردیم .

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک پروژه نیست ومربوط به یک عرصه هم نمی باشد، ادامه داد: زیر بنای اقتصاد مقاومتی فرهنگ و سیاست اقتصاد مقاومتی است که باید از آن بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه مصرف ما مصرفی بهینه و اسلامی نیست، افزود: آمار ما در حوزه کسب و کار با رتبه ای زیر 130 از 190 کشور دنیا هستیم که نباید در نظام اسلامی ما اینگونه باشد.

وی با اشاره به آمار بالای لوازم آرایشی در دنیا و مصرف کالاهای خارجی گفت: خانواده ها نقش اساسی در استفاده از کالاهای ایرانی دارند و باید این به عنوان یک فرهنگ در بین اقشار مختلف مردم ما باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها