خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گزگان:

بدحجابها مانکن های خیابانی/کم رنگ شدن فضاسازی در گرگان

کد خبر: ۸۵۹۶۲۶۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران در خصوص نامگذاری پنج آذر به عنوان نام روز گرگان اظهار کرد: به واسطه وظایفی که داریم در شورای فرهنگی استان موضوع نامگذاری روز گرگان طرح شده و نیاز به مطالبه‎ای است که پنج آذر ماه به عنوان روز گرگان در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: اگر امروز صحبت از گرگانی‎بودن می‎کنیم ودر روزی در تاریخ 30 هزار نفر حماسه آفرین می‎شوند آیا نمی‎تواند این روز را به عنوان روز گرگان ثبت شود.

مهاجر همچنین با اشاره به روز پنج آذر ماه و حماسه مردم گرگان در این روز بیان کرد :اگر قرار است روزی را به نام شهر گرگان داشته باشیم این حادثه عظیم(5آذر) که در تاریخ انقلاب ما صورت گرفته بهترین گزینه برای این امر می باشد.

وی در خصوص نامگذاری 5 آذر به عنوان روز گرگان بیان داشت: سوال من از مسئولان این است حق حضور 30 هزار نفری مردم گرگان و 14 شهید به اضافه یک شهید در مشهد این نیست به عنوان روز مردم گرگان نامگذاری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان ابراز داشت: گره خوردن این روز با روز تشکیل بسیج مستضعفین گره‎ای مبارک است که در ایام منتصب به روز بسیج کار بسیجی توسط مردم در گرگان رقم خورده است.

مهاجر با بیان اینکه برنامه شکوه ایستادگی را در روز 5 آذر پیش‎بینی کردیم، افزود: این حادثه بزرگ تاریخی مردم گرگان باید مورد توجه قرار بگیرد و مسئولان این امر را به عنوان یک مطالبه جدی مردم گرگان ببینند و اگر این موضوع را مورد توجه داشته باشیم دیداراقشار گرگان با مقام معظم رهبری نیز در چنین روزی محقق خواهد شد.

مهاجردر خصوص کم رنگ شدن فضاسازی در گرگان گفت: باید مسئولان شهرستان پاسخگو این موشوع باشند.

وی ابراز داشت: در استقبال از شهدای غواص نیز با فضا سازی به دنبال این بودیم که فضای مناسب در شان شهدا در گرگان برنامه‎ریزی کنیم و امروز نیز نگاه نمی‎کنیم مسئولان امر چه میزان آورده‎ و توان را برای فضا سازی در مناسبت‎ها به میدان می‎آورند و سعی می‎کنیم با حمایت مردمی نقش خود را به خوبی ایفاء کنیم.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به وضع حجاب در این شهر گفت :پوشش حجاب در شان گرگان نیست و خیلی از بدحجاب ها که مانکن‎های خیابانی هستند سیمای شهر گرگان را خراب کرده اند .

وی در پایان با بیان اینکه باید برای بی حجابی در گرگان فکری شود گفت : استفاده نادرست از شبکه‎های اجتماعی نهاد خانواده ها را مورد آسیب قرار داده و مسئولان باید از چگونگی بهره‎برداری و استفاده از شبکه های اجتماعی مردم را آگاه‎ سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار