خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

بسیج و جلوگیری از نفوذ

سید علی مهاجر گفت: یکی از موضوعاتی که امام خامنه ای این روزها به آن اهتمام دارند جلوگیری از نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۶۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سید علی مهاجر صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرگان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که حضرت آقا این روزها به آن اهتمام دارند جلوگیری از نفوذ دشمنان است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ما در عجز و ناتوانی وبه دنبال نفوذ در مسائل کلان کشوری هستند و مقام معظم رهبری عرصه‎های نفوذ را از قبیل نفوذ در عرصه‎های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی نام بردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان خاطرنشان کرد: در بحث نفوذ فرهنگی دشمن به دنبال این است که باورهای مردم را دستکاری کند و حقایق را وارونه جلوه دهد و القاء اینکه ما نمی‎توانیم را در جامعه رقم بزند.

مهاجر بیان داشت: امروز یکی ازبخشهایی که در جامعه می‎تواند در جلوی نفوذ دشمن ایستادگی کند بسیج است چرا که بسیج متعلق به ملت است و برای جلوگیری از مقابله با نفوذ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی بیان داشت: از نگاه مقام معظم رهبری پایبندی به اصل تبری و تولی در سیاست خارجی، پایبندی به اصل نه شرقی و نه غربی در سیاست خارجی، حفظ جامع ملی در بحث حق هستهای ، تحقق شعار ملت در همدلی و همزبانی، تحقق اجرای اقتصاد مقاومتی، نگاه به دورن کشور وحدت و انسجام ملی بین مردم و مسئولان را از راهکارهای مقالبه با نفوذ دانسته است.

مهاجر با بیان اینکه دشمن شناسی ایجاد باور انقلابی و احیاء تفکر« ما می‎توانیم» در جلوگیری نفوذ مثمرثمراست،افزود:سه عامل اقتدار ملی، اقتصاد مقاومت و پیشرفت علمی می‎تواند روحیه انقلاب را تقویت و از نفوذ دشمنان ممانعت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها