خبرهای داغ:

نقش بسیج دراعتلای اهداف انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در آستانه هفته بسیج گفت: بدون شک، نقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزشها و اهداف عالی نظام و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه، بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۳۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، سرهنگ  شهریار محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در یک نشست خبری در خصوص سالروز تشکیل بسیج اظهار داشت: تشكیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) هوشیاری و درایت بی نظیر بنیانگذار جمهوری اسلامی را در آن برهه حساس از زمان می رساند و به یقین تشكيل بسيج در نظام جمهورى اسلامى ايران از بركات و الطاف جليه خداوند تعالى بود.

 وی افزود: بسیج در جریان دفاع مقدس و بعد از آن نیز مدافع اصیل ارزشهای انقلابی و آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بوده و هست و هر زمان که نظام با خطری روبرو شد بسیج در صحنه حاضر بود و جانانه از نظام وارزشهای آن دفاع کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: بدون شک، نقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزشها و اهداف عالی نظام و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه، بسیار مهم است و فرهنگ بسیج و بسیجی بودن، باید در جامعه و در کلیه سطوح کشور به ویژه در بین جوانان، بیش از پیش ترویج و گسترش یابد.

محمدی با اشاره به خدمات بسیج بعد از جنگ تحمیلی و در راستای محرومیت زدایی از جامعه اظهار داشت: حرکت‌های جهادی یکی از وظایف مهم بسیج است که به حمدالله در این عرصه هم بسیج توانسته است تأثیر گذار در صحنه حاضر شود.

وی با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و حرکت بسیج در این مسیر افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج برای توسعه اقتصادی و کمک به معیشت مردم در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی خانگی و روستایی کارهای قابل توجهی انجام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین یکی دیگر از مأموریت‌ ها و عرصه های حضور بسیج را  مبارزه در جنگ فرهنگی با دشمن دانست و افزود: یکی از مهمترین  رویکردهای  بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است و با توجه به اینکه جنگ نرم موجب تغییر الگوی فرهنگی در شرایط حساس می‌شود و از این نظر وظیفه خطیری بر عهده دارند و لذا  نقش بسیار موثری در شکست توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم دارند.

محمدی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و اظهار داشت: از مهمترین این برنامه ها دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، مراسم صبحگاه مشترک دانش آموزی و افتتاح پروژه های عمرانی می باشد.

ارسال نظرات