خبرهای داغ:

بسیج یادآور دفاع مقدس توام با فروتنی و شجاعت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در جمع حلقه های صالحین: مأموریت بسیج با پیوند الهی گره خورده و هشت سال جنگ تحمیلی را به درستی رقم زده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۸۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سربیشه قبل از خطبه های نماز جمعه، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: سالگرد بسیج یادآور رشادت های هشت سال دفاع مقدس با فروتنی توأم با شجاعت است.

وی ادامه داد: بسیج یادآور جوانانی است که جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند ، مردانی که محبت زن و فرزند خود را فدای اسلام کردند، خاطرات دلاورمردانی که از هیبت های انسانهای دروغین نهراسیدند و دعوت حق را لبیک گفتند.

فرمانده سپاه سربیشه حرکت بسیج را خردمندانه ، استوار و حکیمانه خواند و اظهارداشت: مأموریت بسیج با پیوند الهی گره خورده و هشت سال جنگ تحمیلی را به درستی رقم زده است.

سرهنگ زارعی خاطر نشان کرد: ما شاهد حرکت و افتخارات بسیجیان در عرصه های مختلف از جمله المپیادهای علمی، درخشش در آزمون های آیه های تمدن ، پیشبرد اهداف رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و... هستیم.

وی بسیج را طبق فرموده مقام معظم رهبری ذخیره پایان ناپذیر خواند و افزود: من برای کسانی که این حرکت بسیج را منکر می شوند متأسفم چرا که اینها فلسفه بسیج را نفهمیدند و نمی دانند که شهدای ما در جهت این اهداف تلاش نمودند.

حفاظت از دستاوردهای انقلاب ، مهم ترین برنامه و وظیفه بسیجیان

فرمانده ناحیه مقاومت سربیشه با بیان اینکه امروز بسیج هم برنامه و هم فلسفه دارد گفت: بزرگترین برنامه بسیج حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و دشمنان این نظام باید بدانند اگر بخواهند فرهنگ انقلاب را زیر سؤال ببرند باید بسیج و بسیجیان را مزاحم و خواری برچشمانشان بدانندچرا که بسیجیان همیشه بیدار هستند.

سرهنگ زارعی در ادامه گفت: این بسیجیان برخود لازم میدانند که در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کنند چرا که دشمن در بحث اقتصادی از طریق تحریم ها، در بحث علمی از طریق ترور شخصیت های علمی و در بحث فرهنگی از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی جامعه ما را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سربیشه با اشاره به اینکه عزت اسلام مرهون بسیج و بسیجیان است اظهار داشت: اخلاص و بصیرت از جمله خصلت هایی است که در وجود یک فرد بسیجی باید باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید به تولیدات داخلی اهمیت واز آن حمایت کنیم گفت: خوشبختانه در شهرستان سربیشه ما شاهد 43 کارگاه اقتصاد مقاومتی و حدود 90 مورد اشتغال مستقیم ایجادشده از طرف بسیج سازندگی شهرستان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها