خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

دشمن به وسیله شبکه های ماهواره ای به دنبال اختلاف افکنی است

دشمن به وسیله شبکه های ماهواره ای و اینترنت در تلاش برای اختلاف افکنی در بین مردم جامعه ایران است .
کد خبر: ۸۵۹۷۰۲۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر در مراسم یادواره شهدای مداح و ۴۰۰۰ هزار شهید استان گلستان اظهار کردهدف از برگزاری این مراسمات شناخت وظایف دینی خود در برابر هجمه های استکبار جهانی است.

وی دشمن شناسی و جریان شناسی را از اولین وظایفی دانست که به دوش داریم و بیان کرددشمن به وسیله شبکه های ماهواره ای و اینترنت در تلاش برای اختلاف افکنی در بین مردم جامعه ایران هستند ولی خوشبختانه و مطمعنا بصیرت بهترین نقطه برای جریان شناسی و دشمن شناسی است، که به فرمایش مقام معظم رهبری، بصیرت اجازه نمی دهد غبار فتنه کسی را گمراه کند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گوش به فرمان ولی امر را یکی دیگر از وظایف هر مسلمان دانست و با اشاره به جامعه مداحی کشور، تصریح کردامروزه جامعه مداحی تکلیف بزرگی بر دوش دارند که با برگزاری مراسمات جمعتهای بزرگ جوان کشور و دلهای آماده تربیت بتوانند این فرصت را غنیمت شمارند و به بهترین شکل از آن استفاده کنند.

مهاجر افزودحفظ دستاوردهای انقلاب یکی دیگر از وظایف ماست و با روحیه ما می توانیم همیشه در غالب ظرفیت های مداحی به دست می آید دستاوردهایی که با سختی و تلاش و اعتقادات به دست آورده ایم در معقوله فرهنگ ایثار، شهادت و فرهنگ ایستادگی است و شعار امسال هفته بسیج، دست بسیج قدرت خدا نامگذاری شده است.

وی در معقوله نفوذ فرهنگی به چند راهکار اشاره کرد و گفتپایبندی به اصل(تولی و تبری) در سیاست های خارجی، پایبندی به اصل نه شرقی نه غربی در سیاست خارجی، حفظ اجماع ملی در خصوص حق مسلم هسته ای، تحقق شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی، اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی، نگاه به درون کشور و، وحدت و انسجام ملی بین مردم از راه های مقابله با نفوذ دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها