خبرهای داغ:
در گنبدکاووس افتتاح شد؛

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی

صبح امروز به همت موسسه نگارنصر گلستان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی در شهرستان گنبد کاووس به مدت پنج روز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۷۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، داریوش الازمنی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی شهرستان گنبد کاووس و در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصادمقاومتی و توانمندسازی در شهرستان‎های مختلف استان، برگزاری همایش کارآفرینی در نواحی شهرستان آزادشهر و رامیان، اردوی یکروزه جهت بازدیده از عرصه‎های تولیدات اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی و امضاء تفاهم‎نامه با سازمان‎ها و بخش‎های مختلف از برنامه‎های ما در طول هفته بسیج است.

وی هفته بسیج را یادآور ایثارگری‎ها، ازخودگذشتگیها مردم ایران دانست و افزود: امام(ره) در پنج آذر ماه سال 1385 با فرمان الهی خود دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کرد و از آن روز حفظ نظام و انقلاب اسلامی توسط نیروهای مردمی یکی از ارکان‎های مهم صیانت از انقلاب به شمار می‎رود.

مدیر مسئول نگارنصر گلستان برگزاری نمایشگاه را یکی از فرصتها و بسترهایی مناسب در راستای معرفی تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: این نمایشگاه با تعداد 22 غرفه از تولیدکنندگان شرق استان به مدت 5 روز در شهرستان گنبد کاووس خیابان طالقانی شرقی جنب شهرداری، اداره تعاون روستایی پذیرای عموم مردم است.

الازمنی با بیان اینکه بازدید از ساعت 9 صبح الی 8 شب در نظر گرفته شده، افزود: تولیدکنندگان عزیز میتوانند تولیدات و محصولات خود را با این نگاه که هم نمایش تولیدات خود را داشته و هم محصولات تولید شده در عرصههای اقتصاد مقاومتی را به فروش برسانند، در این نمایشگاه عرضه کنند.

مدیر مسئول نگارنصر گلستان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی بسیج یک نقش تعیین کننده و سرنوشتساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته، ادامه داد: بسیج در عرصه‎های مختلف و در برابر عوامل و گروهکهای داخلی، در هشت سال دفاع مقدس، در تهاجم فرهنگی و امروز هم در مقابله با تحریم‎های ظلمانه ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها