خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری تجمع باشکوه 1200 نفری بسیجیان در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری تجمع باشکوه 1200 نفری بسیجیان به‌مناسبت روز بسیج مستضعفین در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۸۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جلسه هماهنگی 5 آذر ماه با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت محلات و اقشار بسیج و کمیته‌های مربوطه در سالن جلسات فرماندهی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در این مراسم با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: اگر امروز ما در اوج قدرت و اقتدار هستیم و نام بلند ایران اسلامی در جای جای این دنیا بسان خورشید می‌درخشد و اگر از شنیدن نام ایران لرزه بر اندام دشمنان افتاده است با وجود پربرکت نیروهای جوان و جان برکف بسیجی در تمام عرصه ها است.

محمود بداغی به هدف از اجرای برنامه 5 آذر اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این برنامه و تجمع باشکوه بسیجیان، نمایش اقتدار و تجدید میثاق بسیجیان با آرمان های امام راحل و نشان دادن صلابت و اقتدار ایران اسلامی به دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: تجمع باشکوه بسیجیان با حضور بیش از یک هزار و 200 نفر در مسجد جامع شهرستان کبودراهنگ و با سخنرانی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) سردار فرجی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از بسیجیان شهرستان و آحاد مردم خواست با حضور خود در این همایش بیش از پیش چهره معنوی و ولایی و اقتدار بسیج را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار