خبرهای داغ:

دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان سنقر

بسیجیان سنقروکلیایی با امام جمعه شهرستان سنقر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۴۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، جمعی از کارکنان و بسیجیان شهرستان سنقر به همراه نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند .
فرمانده محترم ناحیه با  تبریک ایام مبارک هفته بسیج ضمن اشاره به اهمیت مسئله بسیج و بسیجی بودن به بیان اهم مطالب برنامه های این هفته پرداختند .
در ادامه حاج آقا برقراری امام جمعه و نمایند محترم ولی فقیه در شهرستان ضمن خیر مقدم و تبریک این ایام به بیان مطالبی پرداختند .
ایشان افزودند : ما در شرایطی قرار داریم که گرامیداشت هفته بسیج را در اوج اقتدار و پیشرفت انقلاب اسلامی ، با گذشت سی و سه سال همچنان گرامی می داریم .
اگر در این میان دشمن برچیده شد به کمک بسیج بود و اگر تفکر بسیجی نبود این پیشرفت کم رنگ می شد ، امام (ره) فرمودند : این انقلاب نهضتی برای آماده کردن نهضت امام زمان عج است .
اگر ما در جنگ نظامی پیروز شدیم باید در جنگ نرم و فرهنگی نیز پیروز باشیم که مزین به فرهنگ اسلام ناب باشد ، و نیازهای جامعه را برطرف کند و در این میان بسیج باید فرهنگ ساز باشد مانند حرکت فرهنگی مراسم اربعین حسینی ع که از عوامل کمک کننده بیرونی است .
در پایان بیان داشتند :  استقبال پرشور مردم شهرستان سنقر از تشییع پیکر مطهر شهید ابوذر امجدیان ( اولین مدافع حرم در استان کرمانشاه ) در شهرستان سنقر یاد کردند و افزودند : این نشان دهنده این است که دلهای مردم به سمت و سوی الهی است و ما در این راه پیشقراول های فرهنگ اسلامی هستیم بخصوص شهدا .
 
ارسال نظرات