خبرهای داغ:

بسیج خط شکن دیپلماتی/ منکر نفوذ دشمن بزرگترین منکر

جانشین سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه امروز انکار نفوذ دشمن بزرگنرین منکر است گفت: مقاومت در برابر نفوذ و توطئه دشمن با روحیه بسیجی امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۷۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار شفائی صبح امروز در همایش زینبیون معاصر در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه نرجس(سلام الله علیها) اظهارداشت: در اوایل سال42 که امام خمینی (ره) پیام آزادی را اعلام کردند، تفکر بسیجی پشتوانه نهضت بزرگ امام قرار گرفت.

جانشین سپاه انصارالرضا(علیه السلام( با بیان اینکه باید با روحیه بسیجی و استفاده از تمام امکانات وحدت را در بین امت تقویت کنیم، عنوان کرد: بصیرت خود و دیگران را افزایش دهیم، مسئولین سعی کنند تا با خدمت بیشتر به نظام و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در رفع مشکلات مردم و ناکامی دشمن گام بردارند.

وی افزود: بسیج از اولین روزهای انقلاب تا به امروز در تمام عرصه ها همچون پیشرفت های علمی، خط شکنی دیپلمات ها که نظام و انقلاب به موفقیت های رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد: معنای بسیج و بسیجی واقعی را می توان در اندیشه بنیان گذار انقلاب پیدا کرد و شناخت.

وی با بیان اینکه برخی از افراد که فکر می کنند که بسیج مجموعه نظامی است، ادامه داد: بسیج علاوه براینکه در حوزه دفاع و جنگ فعال است مجموعه ای فعال و فراگیر درعرصه های مورد نیاز جامعه و انقلاب است.

جانشین سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج حتی قبل از تولد اسلام پای به عرصه وجود گذاشت، عنوان کرد: از روزی که قوم بنی اسرائیل علیه فرعونیان سازماندهی شد و یا وقتی بت پرستان قریش عرصه را بر مسلمانان تنگ کردند آنها با تفکر بسیجی اهداف خود را پیش بردند.

شفائی با بیان اینکه اقدامات موثر بسیج در عرصه های مختلف در سراسر کشور انجام شده است، افزود: 11هزار گروه جهادی و بیش از 5/5 میلیون نفر به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اعزام و خدمت رسانی انجام دادند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه 70 بیمارستان صحرایی از اقدامات بسیج در طول سال است، ادامه داد: در این بیمارستانها 50هزار نفر خدمات پزشکی در سراسر کشور گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه روحیه مقاومت، ایثار و بسیجی سبب حضور جهادگران و تیم های پزشکی در سراسر کشور و در مناطق محروم می شود، گفت: تفکر و ایده بسیجی سبب پیروزی امت اسلامی و شکست دشمن است.

وی خطاب به طلاب خواهر عنوان کرد: فعالیت های بسیج را شما طلاب که صاحب مجلس و محفل دینی هستید باید بیشتر توجه کنید و در بین مردم نشر دهید.

وی با بیان اینکه باورها و اعتقادات ما این است که اگر فرهنگ و تفکر بسیجی نبود شکست می خوردیم، تاکید کرد: اگر این روحیه و خود باوری را حفظ نکنیم و از ابتدای انقلاب حفظ نمی کردیم امروز دشمن بر ما مسلط می شد.

شفائی با بیان اینکه امروز بزرگترین منکر ما این است که نفوذ دشمن را منکر شویم ادامه داد: باید تلاش کنیم که در برابر نفوذ و توطئه دشمن مقاوت کنیم و این با تفکر و روحیه بسیجی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه ما در کشور 330هزار حلقه صالحین داریم، ادامه داد: صالحین بزرگترین مرکز تربیتی جهان است و کادر سازی طراز اول انقلاب از اهداف بزرگ بسیج می باشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ در بین نخبگان جامعه است، افزود: این قشر از جامعه نقش هدایتی بر عهده دارند برای همین دشمن به عامه مردم کاری ندارد ولی به دنبال نفوذ در بین نخبگان جامعه است تا آنها را از مسیر اصلی انقلاب دور و اهداف خود را در جامعه پیاده کند.

جانشین فرماندهی سپاه استان با بیان اینکه دشمن امروز می داند که عمق و استراتژیک انقلاب اسلای بسیج است و به این موضوع پی برده است، ادامه داد: دشمن به دنبال نابودی اسلام و بسیج است و به نام ها کاری ندارد و تنها به دنبال نابودی بطن بسیج ، روحیه بسیج و شهادت طلبی آن و احیای اسلام آمریکایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها