خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه استان قم:

برای خنثی‌سازی حرکت دشمن نیازمند بسیج هستیم

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: به برکت بسیج انقلاب اسلامی به دستاوردهای مختلفی رسیده اما این قدرت اکنون در بسیاری از ابعاد ناشناخته مانده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۰۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی ظهر امروز در نشست اعضای اتاق فکر «راهکارهای تقویت پرورش نیروهای کارآفرین در آموزش و پرورش» با مسئولان استانی که در سالن جلسات شهید درویش ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه تاکنون بسیج توانسته در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و نظامی نقش مهمی را ایفا کند تصریح کرد: اکنون استکبار جهانی برای نفوذ در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی اقدامات بسیاری انجام داده و بسیج باید آمادگی لازم مقابل این اقدامات ایستادگی کرده است.

وی افزود: استکبار از جنگ نرم به عنوان راهکار اصلی برای تضعیف دستاوردهای نظامی اسلامی استفاده می‌کند و در این مسیر حرکت‌های بسیار پیچیده‌ای را انجام می‌دهد که برای خنثی‌سازی این حرکت‌ها نیازمند معجزه‌ای پیچیده همانند بسیج هستیم.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه بسیج از اندیشه‌های ناب امام و رهبری برآمده است ابراز کرد: امروز به برکت بسیج انقلاب اسلامی به دستاوردهای مختلفی رسیده اما این قدرت اکنون در بسیاری از ابعاد ناشناخته مانده است.

وی با اشاره به اینکه گسترش تفکر بسیجی مانع نفوذ دشمن می‌شود خاطرنشان کرد: تفکر بسیج تار و پود جامعه را فراگرفته و آرمان‌های خود را به کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی صادر کرده است.

حافظی با بیان اینکه بسیج توانسته در عرصه‌های علمی نیز به نتایج مطلوبی برسد یادآور شد: ایران اسلامی در هیچ دورانی همانند اکنون مورد تهاجم فرهنگی دشمن قرار نگرفته است اما با وجود تفکر بسیج دشمن از اهداف خود ناکام مانده است به همین علت باید تفکر بسیج در همه عرصه‌های جامعه اسلامی نهادینه شود.

ارسال نظرات