خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج:

برگزاری مجمع انتخاباتی بسیج ورزشکاران استان گلستان

مجمع انتخاباتی بسیج ورزشکاران استان گلستان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۷۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت : بسیج در ورزش کشور نقش مهمی ایفا می کند و بار فرهنگی ورزش را به دوش می کشد.
وی افزود: یک بی اخلاقی در یک مسابقه جذاب ورزشی همه خوبیهای آن را از بین می برد و نقش بسیج در جلوگیری از این صحنه ها بسیار مهم است.
وی اضافه کرد : با وحدت در بین اعضای مجمع می توانیم گام های موثری در توسعه ورزش برداریم.
درادامه این مجمع آقای عجم اکرامی مسئول بسیج ورزشکاران استان هم در سخنانی هم به تشریح نقش و جایگاه بسیج ورزشکاران پرداخت و گفت: انجام برنامه های فرهنگی در جامعه ورزشی یکی از اهداف بسیج ورشکاران می باشد که می توان به برگزاری یادواره شهدا ، سرکشی از خانواده های شهدای ورزشکار ، برگزاری برنامه ها و کلاس های منش پهلوانی در سطح کشور و استان ، برگزاری کلاس اخلاق در جامعه ورزشی خصوصا سطح مربیان و داوران و هیئت های ورزشی در سطح استان اشاره کرد.
وی از دیگر اقدامات بسیج ورزشکاران استان را جذب بسیجیان ورزشکار و اجرای برنامه جهت حفظ و انسجام بسیج ، ارتباط با نخبگان و جلسات اجرایی شورای بسیج ورزشکاران ، انجام جلسات امر به معروف و نهی از منکر در حین منکرات رایج در ورزش و معروفات متروکه در جامعه ورزشی و موضوعات عفاف و حجاب و نماز در جامعه ورزشی از اهداف بسیج ورزشکاران ذکر کرد.
در این مراسم همچنین از سه قهرمان ملی پوش گلستانی والیبال ساحلی آسیایی در دفاع از مبارزات مردم فلسطین و محکوم کردن رژیم اشغال گر قدس که حاضر به مسابقه نشدند با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.
گفتنی است در این مجمع بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان به عنوان رئیس این مجمع و متقی معاونت امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان نائب رئیس مجمع بسیج ورزشکاران استان گلستان انتخاب شدند.
همچنین شجاعی و برزمینی معاونین طیبی هم به عنوان بازرسان اول و دوم این مجمع انتخاب گردیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها