خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم:

بسیج متعلق به همه دلدادگان انقلاب و ارزش های دینی است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: بسیج متعلق به آحاد ملتی است که دلداده انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و الهی در این کشور هستند.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۵۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی طی سخنانی با بیان این که شجره طیبه بسیج به آحاد ملتی تعلق دارد که دل در گرو انقلاب اسلامی و ارزش های الهی دارند ، ابراز داشت: بسیجیان همواره نشان داده اند که در تبعیت از ولی فقیه، لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند.

وی همچنین افزود: حقیقتاً تشکلی همچون بسیج در کشور نمونه و مشابهی ندارد که با این توان و ظرفیت در خدمت مردم و انقلاب باشد و بتواند در عرصه های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و رزمی و عملیاتی منشأ خدمات و برکات فراوان باشد.

این فرمانده سال های دفاع مقدس با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر این که بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: تشکیل و سازماندهی شجره طیبه بسیج، یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار ما بود که امروز همه می بینیم که نه فقط در ایران اسلامی بلکه در منطقه غرب آسیا توانسته پیام و محتوای اصیل خود را در قالب جبهه مقاومت اسلامی در برابر صهیونیست ها و جریان تکفیری تروریستی صادر کند و به خصوص در لبنان ، فلسطین ، عراق و سوریه شاهد رشد و توسعه تفکر و فرهنگ بسیجی هستیم.

وی بیان داشت: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، بسیج به معنای حضور و آمادگی در هر عرصه ای است که اسلام انقلاب اسلامی به آن نیازمند است و در این نهاد انقلابی و دینی ، مجموعه ای از پاک ترین و فداکارترین انسان ها برای خدمت به نظام و کشور گردهم آمده اند.



ارسال نظرات