خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان پاوه مطرح کرد؛

ایران امن ترین کشور خاورمیانه است

پرویز ایده پور در دومین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج گفت: امروز در بین 22کشور خاور میانه امن ترین کشور ،ایران است و آن نیز به خاطر خون شهدا و ایثار گری بسیجیان است.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۵۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، دومین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه ،فرماندهی ناحیه ،فرماندار شهرستان ،مدیر کل آموزش و پرورش و خانواده شهدای فرهنگی برگزار شد .
در این یادواره ،فتاحی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج به اهمیت بسیج در پرداخت وگفت:عمده ترین ویژگی بسیج ولایت مداری و اخلاص است.
در ادامه ایده پور فرماندار شهرستان به تشکیل سازمان بسیج به فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت:بسیج به عنوان یک نهاد نو پادر دوران دفاع مقدس معادلات جهانی را بهم ریخت .
وی با ذکر عشق وعلاقه وصف نا پذیر بسیجیان به ولایت ابراز داشت:زمانی که امام (ره)بر ای بسیجیان سخنرانی می کردند ،بسیجیان از ابتدا تا پایان فرمایشات ایشان از سراسر وجود گریه می کردند .
فرماندار شهرستان پاوه سپس به بیان مسائل روز پرداخت وگفت :امروز در بین 22کشور خاور میانه امن ترین کشور ،ایران است و آن نیز به خاطر خون شهدا و ایثار گری بسیجیان است.
وی در ادامه از اختلافات داخلی موجود به عنوان فرصت یاد کرد وبر لزوم استفاده از این فرصت ها تاکید کرد .
در پایان مراسم ، از خانواده شهدای فرهنگی شهرستان تجلیل شد.
ارسال نظرات