خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از بسیجیان:

همواره پیرو فرمان ولایت و مرجعیت باشید

یکی از مراجع تقلید گفت: همواره پیرو فرمان ولایت و مرجعیت باشید، زیرا به این وسیله پیروز میدان خواهیم بود و توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۲۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با بسیجیان فرهنگی اظهار کرد: باید با صدای بلند بر پیامبر اکرم (ص) سلام و درود فرستاد، زیرا صلوات با صدای بلند نفاق را از جامعه برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) تشکیل بسیج را پیشنهاد دادند که امری فراگیر است و همه افراد اعم از مرد و زن را در بر می‌گیرد.

این مرجع تقلید اضافه کرد: معاویه با توطئه‌گری سعی در جذب افراد داشت، در مرحله اول فرهنگیان و دانشمندان را فریب داد و با دادن پول بیت المال حتی نزدیکان امیرمومنان (ع) را تطمیع کرد.

وی با تاکید بر اهمیت آگاهی و بیداری گفت: باید بصیر و آگاه بود، زیرا یکی از عوامل پیشروی دشمن به وسیله فریب دانشمندان و فرهنگیان است، اگر تقوا را رها کنیم به توطئه دشمن گرفتار می‌شویم.

علوی گرگانی خاطرنشان کرد: باید همواره از رهنمودهای اهل بیت (ع)،‌ امامان و پیامبران بهره‌مند شویم، زیرا ارتباط بین خلق و خدا به وسیله آنها برقرار می‌شود و آنها ترجمان وحی هستند.

وی تاکید کرد: همواره پیرو فرمان ولایت و مرجعیت باشید، زیرا به این وسیله پیروز میدان خواهیم بود و توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود،‌ تاریخ نشان داده است با همین پیروی از مراجع و علما توانستیم در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب بایستیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیجیان باید مفهوم ولایت فقیه را بدانند، گفت: نباید به القائات دشمن توجه کنیم، زیرا آنها خوراک را به جامعه القاء می‌کنند، تشکیل بسیج برای همین است که ملت از هم پاشیده نشود.

ارسال نظرات