خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول:

دشمن برای بر هم زدن انتخابات برنامه ای بدتر از فتنه 88 دارد

رهبری بارها به نفوذ از طریق برجام گوشزد کرده اند در حالی که عده ای از مسئولین کشور خوابند.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۳۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛حجت الاسلام یوسفی در نشست روشنگری که به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع روستای حکیم آباد فندرسک برگزارشد با اشاره به سخن امام راحل که بسیج لشکر مخلص خداست بیان کرد: خداوند به وسیله ی لشکر بسیج از دین و انقلاب ما پاسداری می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول با بیان آن که بسیج شجره ی طیبه و دارای جایگاه قداست است اذعان داشت: هر کس که انقلاب و ارزش های بسیجی را قبول داشته باشد یک بسیجی محسوب می شود.

وی تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) را برگرفته از تدبیر پیغمبر در مکه دانست و گفت: مقام معظم رهبری به مسئولین و مردم سوریه و عراق برای رسیدن به پیروزی که اکنون نیز شاهد آن هستیم به بسیج کردن مردم و نیروهای ارتشی کشورشان سفارش کردند.

یوسفی به فرموده رهبر کبیر انقلاب که ملت ایران در عصر حاضر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص)بهتر است اشاره کرد و ادامه داد: در زمان پیامبر و ائمه معصومین 15 سال و 3 ماه حکومت اسلامی برقرار بود در حالی که 1400 سال بعد آن با پیروزی انقلاب اسلامی 36 سال حکومت اسلامی در کشور ایران پابرجاست.

حجت الاسلام یوسفی در جمع بسیجیان پایگاه حمزه سیدالشهدا (ع) هوشیاری مردم را در مقابل حملات داخلی فرانسه خواستار شد و افزود: این واقعه شاید تکرار 11 سپتامبر دیگری باشد لذا نباید ساده از کنار آن گذشت.

وی حملات تروریستی فرانسه را محکوم کرد و ادامه داد: قبل از حملات فرانسه در ضاحیه واقع در جنوب لبنان 300 شیعه کشته و زخمی شدند و رئیس جمهور کشورمان پیام تسلیتی نفرستاند در حالی که بعد از اتفاقات فرانسه تسلیت خود را اعلام داشتند لذا نباید چنین تبعیضی قائل شویم.

وی در مقابل خواسته تعدادی مسئولین از مردم که شعار مرگ بر آمریکا نگویید گفت: در قرآن می خوانیم که دشمنان خود را لعنت کنید و این مسئولین بدانند که شعار مرگ بر آمریکا از درون و در ذات انقلاب ماست.

حجت الاسلام یوسفی گفت دشمن به کشور از طریق مسائل هسته ای قصد نفوذ دارد و عنوان کرد: رهبرمان بارها به نفوذ از طریق برجام را گوشزد کرده اند در حالی که عده ای از مسئولین کشوری خوابند و یا مشغول همکاری با دشمن هستند.

وی اهمیت دو انتخاباتی را که در کشور پیش رو داریم یادآور شد و تصریح کرد: دشمن برای بر هم زدن انتخابات برنامه ای بدتر از فتنه 88 دارد کما آن که بازگشایی سفارت انگلستان و حمله به شورای نگهبان از نشانه های برنامه شوم دشمن است.

وی با بیان آن که ما برای این انقلاب شهید و جانباز داده ایم اذعان داشت: در مقابل این همه از خود گذشتگی هایی که اتفاق افتاد نباید به خاطر احتیاجات روزمره پشت به انقلابمان کنیم، دولت باید نیاز مردم را برطرف کند ولی در مقابل مسائلی مانند گرانی صحیح نیست به رهبری معترض شویم کمی باید صبور باشیم.

وی به بار مثبت کلمه ی امام در مقابل کلمه رهبر اشاره کرد و افزود: رهبر کلمه ای است که برای فردی به کار می رود که هدایت گروهی را بر عهده دارد در حالی که امام بار مثبتی دارد و این را کشورهای بیگانه نیز می دانند چرا که رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری را آیت الله خطاب می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتولدر آخر زنده نگه داشتن اربعین حسینی توسط ملت ایران و عراق را از پیش بینی های امام خمینی (ره) دانست و اذعان داشت: آیت الله خزعلی، اخراج شاه از کشور، تشکیل حکومت اسلامی و رساندن پرچم به دست صاحبش را از پیش بینی های امام راحل برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها