بسیج سرمایه و تکیه گاه انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: از تکیه گاه های مهم انقلاب ما نیروهای بسیج است که در ابعاد جهانی ،انقلاب را پشتیبانی می کند.بدنه و زبده ملت، همان بسیج است.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۴۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام محمد صادق شعبانپور در برنامه نشست بصیرتی شهرستان ساوه گفت: همه نیروهای مومن پر انگیزه با شور با توان در جامعه اسلامی اعم از زن و مرد،عضو بسیجی که از همه اقشار در آن وجود دارند که می توان امید دفاع از انقلاب را از آن ها دانست.

ایشان افزود:ایستادگی مردم عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است. آن روزی که انقلاب اسلامی در ایران پدید آمد،هیچ کس در این دنیای بزرگ گمان نمی کرد که پرچم اسلام بتواند این جور آن هم در یک چنین منطقه ای در یک چنین کشری که به طور درست در اختیار سلطه گران بود به اهتزار در بیاید.

وی ادامه داد: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه ایثار و در صحنه بودن مردم خوب کشورمان است که امروز در جهت آن از دورترین و محروم ترین مناطق تلاش می کنند .از مهمترین برکات و خدمات ارزنده بسیج تتبین یکی از مباحث مهم ،بحث نفوذ در کشوری باشد چون دشمن در عرصه های مختلف توسط ملت ایران شکست خورده است لذا به دنبال این است که به شکل قانونی در جامعه نفوذ کند و می گوید لذومی ندارد بجنگیم .

 
ارسال نظرات