خبرهای داغ:
سردار حسنی:

آمریکا به بهانه برجام به‌دنبال نفوذ و برقراری رابطه با ایران است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) گفت: آمریکا به بهانه برجام به‌دنبال نفوذ و برقراری رابطه با ایران است.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۳۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار مراد حسنی امروز در مجمع عالی بسیج، اظهار کرد: عامل موفقیت در تمام زمینه‌ها صبر و استقامت است و یک مدیر اگر صبور نباشد، نمی‌تواند موفق شود.

وی با اشاره به تأثیر صبر و استقامت در موفقیت جنگ تحمیلی گفت: در تمام دنیا ساختار، نیروی انسانی و تجهیزات آماده و مطابق با آن مأموریت صورت خواهد گرفت، اما در دوران دفاع مقدس عکس این موضوع اتفاق افتاد و گاهی افراد با دست خالی وارد می‌شدند و در حین انجام مأموریت ساختار شکل می‌گرفت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه سپاه در ابتدای سال 57 با کمترین نیرو، تجهیزات و امکانات شکل گرفت، افزود: اسرائیل سالهاست برای حمله به ایران تلاش می‌کند، اما به‌دلیل توان بالای نظامی و حضور مردم با ایمان و صبور، توانایی انجام این کار را ندارد.

حسنی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست و از ابتدای انقلاب تحریم‌ها همواره وجود داشته است؛ مشابه نیروهای تروریستی که امروزه در عراق و سوریه با عنوان داعش حضور دارند در ابتدای انقلاب در ایران حضور داشتند، اما به برکت صبر و تحمل مردم شیعه و سنی در ایران دوام نیاوردند.

این مسئول نقش زنان در عرصه‌های مختلف در طول تاریخ را مؤثر ارزیابی کرد و گفت: ارزش و مقامی که اسلام برای زنان قائل شده در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این مقام از صدر اسلام وجود داشته است.

وی ادامه داد: تفاوت تکالیف زنان و مردان به دلیل تفاوت فیزیکی و ظاهری آنهاست و در این زمینه اسلام تبعیضی قائل نشده، بلکه وظایف مهم‌تری همچون تربیت فرزندان بر عهده زنان گذاشته است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از 70 مرتبه در سخنانشان مسئله نفوذ را مطرح کرده‌اند که هدف ایشان گوشزد کردن این مسئله به مسئولان است؛ از ابتدای انقلاب به تعداد ماه‌های سپری شده آمریکا طرح براندازی برای ایران اجرا کرده و طبیعی است که نگران مسئله نفوذ باشیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در بحث پسابرجام تلاش می‌کند با ایران رابطه داشته باشد و این رابطه را عادی کند و خواستار پیشگیری از نفوذ ایران در کشورهای اسلامی است؛ آمریکا برای ارائه نمادهای فرهنگی خود تلاش می‌کند و با وجود ماهواره و اینترنت زمینه را فراهم کرده و در این زمینه وظیفه بر دوش مسئولان است.

این مسئول ادامه داد: نخستین وظیفه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است که در این راستا باید تمام تصمیمات هماهنگ با نظام باشد و نیز باید از تفرقه پرهیز شود که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نباید شکاف ایجاد شود.

وی اعتقاد به اقتصاد مقاومتی را مهم عنوان کرد و گفت: امروز توانایی نظامی ایران به اندازه‌ای است که در در 36 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

حسنی تصریح کرد: بسیج نه تنها در کشور فداکاری کرد، بلکه الگویی برای کشورهای جهان سومی بود که بدانند با تکیه بر مردم می‌توانند جامعه خود را اصلاح کنند و امروز کشورهایی که به مردم خود تکیه دارند، موفق هستند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز جامعه به برکت وجود شهدا، بسیجیان و تفکر بسیجی در بین ارگان‌ها و ادارات است افزود: تلاش این است که تفکر بسیجی گسترش پیدا کند.

این مسئول اظهار کرد: افتخارات انقلاب و دفاع مقدس این است که بنیان‌گذار کبیر انقلاب خود را خادم مردم می‌دانستند و این در هیچ‌جای دنیا وجود ندارد و در سه دهه انقلاب اسلامی مردم بسیجی، بینا و فهمیده در هر شرایطی کمک‌های لازم را انجام داده‌اند.

ارسال نظرات