خبرهای داغ:

بازدید ۱۸ هزار دانش آموز پسر از مناطق عملیاتی غرب

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: حدود ۱۸ هزار دانش آموز پسر از استان های کرمانشاه، تهران، همدان و گیلان تا کنون از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی امسال از ۱۱ مهر ماه آغاز شده که در مرحله اول دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی گفت: در این مرحله ۱۰ هزار و ۱۶۲ دانش آموز دختر کرمانشاهی و ۲۰ هزار دانش آموز از استان های دیگر در مناطق عملیاتی غرب کشور حاضر شدند.

یوسفی راد خاطر نشان کرد: اعزام دانش آموزان دختر کرمانشاهی به مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز از ۸ آذر ماه آغاز خواهد شد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در ادامه با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی پسران از ۱۲ آبان ماه، گفت: از این تاریخ تا کنون ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز پس کرمانشاهی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند.

وی همچنین از حضور ۵ هزار دانش آموز همدانی، ۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تهرانی و ۶۲۱ دانش آموز گیلانی طی این مدت در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

یوسفی راد یادآور شد: بیشترین بازدیدها از مناطق عملیاتی مرصاد، یادمان های شهدای بازی دراز، پاوه، مطلع الفجر، شهید بهشتی و پادگان ابوذر صورت گرفته است.

وی حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی را موجب آشنایی آنان با فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی عنوان کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۵۳۰ هزار نفر از یادمان ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده اند.

ارسال نظرات