خبرهای داغ:
36 سال ایثار و مقاومت /7

تشکیل دولت و امت اسلامی با برگزاری حلقه های صالحین در ادارات

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی گفت: باید دولت و ادارات در راستای تربیت کارمند طراز اسلامی گام بردارند و بسیج ادارات با برگزاری حلقه های صالحین به تشکیل دولت و امت اسلامی کمک می کند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۸۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

هزاری مسئول بسیج ادرات خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به آغاز بحث اقتصاد مقاومتی از سال 93 اظهارداشت: به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری و اهمیت اقتصاد مقاومتی امسال هم این موضوع با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: به منظورانجام این مهم و بررسی هایی که انجام شد متوجه افزایش مصرف انرژی به خصوص برق در ادرات شدیم بنابراین تعاملاتی با اداره توزیع برق استان داشتم و همچنین همایش هایی در این زمینه در ادرات برگزار کردیم که سبب کاهش قابل ملاحظه هزینه برق ادرات شد.

هزاری اظهار کرد: تشکیل انقلاب اسلامی، دولت اسلامی و کشور اسلامی درنهایت امت اسلامی را به دنبال دارد.

وب با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "مسیر حرکت مردم به سمت ایجاد امت اسلامی است و امروز ما درمرحله دولت اسلامی هستیم" افزود: دولت اسلامی یکی از مسیرهای حرکت مردم است.

مسئول بسیج ادرات با اشاره به وظیفه سنگین دولت وادرات درکمک به تشکیل دولت اسلامی گفت: باید دولت و ادرات در راستای تربیت کارمند طراز اسلامی گام بردارند بدین منظور بسیج ادارات با برگزاری حلقه های صالحین به منظورتشکیل دولت و امت اسلامی تلاش می کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع امربه معروف و نهی از منکر و برنامه های ابلاغ شده دراین زمینه جلسه ای در سطح استان با هم اندیشی شورا حوزه های بسیج ادرات برگزار شد که یک معروف و یک منکر شاخص در ادارات استان شناسایی شد.

هزاری ادامه داد: مهم ترین منکر شناسایی شده درادرات استان ارتشا است که تنها شامل زیرمیزی نمی شود بلکه هرچه باعث فساد ادارای شود را در برمی گیرد و مهمترین معروف هم تکریم ارباب رجوع شناخته شد.

مسئول بسیج ادرات بیان کرد: با تهیه و توزیع بروشور و تراکت، استفاده از فضاهای مجازی به منظورآشنایی کارمندان و همکاری آنها در جهت تحقق امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری کلاس هایی با همکاری دفتر پژوهش استانداری در جهت مبارزه با فساد اداری در این زمینه فرهنگ سازی و انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها