خبرهای داغ:
امام‌ جمعه روانسر:

بسیجی یعنی کسی که تفکراتش برگرفته از قرآن و معارف دینی باشد

ملاعبدالله غفوری امام‌ جمعه شهرستان روانسر در مراسم گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیان داشت: بسیجی کسی است که تفکراتش برگرفته از قرآن و معارف دینی باشد.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۶۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، امام‌جمعه شهرستان روانسر در این مراسم، بسیج را یادگار امام‌ خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: بسیجی دشمن‌شناس و آشنا با شیوه‌های سلطه دشمن و روش‌های مقابله با توطئه‌های دشمن است، بسیجی کسی است که تفکر قرآنی و دینی داشته باشد.

 

 

غفوری امام‌جمعه شهرستان روانسر بصیرت، آگاهی و عمق شناخت را ویژگی دیگر بسیجی دانست و ادامه داد: بصیرت زاییده تقوا، پارسایی و تحصیل معارف دینی است

 

ماموستا غفوری ویژگی دیگر بسیج را اخلاص و خلوص نیت دانستند و خاطرنشان کرد: بسیجی در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با اخلاص و انگیزه اخروی وارد میدان می‌شود، مادیات در برابر بسیجی بی‌ارزش و چرکین است، موفقیت درنتیجه اخلاص است.

 

 

بسیجی یعنی مصداق بارز سخنان ولی فقیه

 

بساطعلی نوری معاون فرماندار روانسر، خمیرمایه بسیج را اخلاص عنوان و تصریح کرد: بسیج با این روحیه و اندیشه و با ویژگی ظلم‌ستیزی به مظلومان منطقه و مسلمان یاری می‌رساند مصداق بارز رحماء بینهم است.

 

 

نوری ولایت مداری را ویژگی بارز بسیجی عنوان و تأکید کرد: بسیجی سخن ولی‌فقیه را برای خود حجت شرعی می‌داند و بر اساس آن عمل می‌کند.

 

 

معاون فرماندار روانسر در ادامه بیان داشت: شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند و شما بسیجیان نیز راهنمایان و فانوس‌های دریای هستید که در مسیر پرفرازونشیب اقیانوس دنیوی به صلابت به مقصد که همان قربت الله است خواهید رساند

 

نوری در ادامه اشاره‌ای داشت به جریان‌های الحادی پیرامون اسلام و افزود:  استکبار به دنبال اسلام هراسی در میان امت اسلامی است و می‌خواهد با را انداختن جنگ و خونریزی در میان امت اسلام توسط گروه‌های ملحد و فریب‌خورده چهره اسلامی را خدشه‌دار کند که به یاری خدا این تیر به خود آن‌ها بر خواهد گشت.

 

 

وی در پایان بیان داشت امروز شما زینبیان زمان هستید که بایستی به‌ درستی مسیر حسینیان زمان  را طی کنید، و سند افتخاری برای بسیجی بودن شما همین بس که همه آرزو داشتند با امام محشور شوند اما او فرمودند تنها آرزوی من این است که با شما بسیجیان محشور شوم.

ارسال نظرات