خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه روانسر:

بسیجیان پرچم داران تمدن نوین اسلامی هستند

سرهنگ اله دانه در مراسم 5 اذر بیان کرد: بسیجیان پرچم داران تمدن نوین اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر در این مراسم، بسیج را یادگار امام‌ خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: بسیج میراث گران‌بها و هنر بی‌بدیل رهبر کبیر انقلاب در اوایل انقلاب بود که نظام نوپایی جمهوری اسلامی ایران را در شرایط سخت روزهای جنگ به‌سلامت به مقصد رساند.

 

وی بسیجیان را پرچم‌داران تمدن نوین اسلامی خواندند و تصریح نمودند به حقیقت بسیجیان سربازان راستین نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

اله دانه، بسیج را امن ترین ومحرم ترین وصادق ترین یار دیرین امام و انقلاب و رهبری ونظام دانسته وتاکیدکرد:بسیج امروز پرشور تر هرزمان دیگری آماده جانفشانی در راه عزت وسربلندی اسلام ومسلمین ونظام اسلامی است.

 

 فرمانده سپاه ناحیه روانسر،  با اشاره به اوامر رهبرمعظم انقلاب.مدظله. تاکید نمود بسیج خاکریز مستحکم نظام وانقلاب است وهیچ کسی حق ندارد آن را سست کند. 

 

اله دانه افزود:تا ظلم واستبداد واستکبار هست مبارزه هم هست وتا مبارزه هست ما بسیجیان عاشقانه هستیم و تا آخرین قطره خون برروی عهدی که با شهیدان و امام شهیدان بسته ایم استوار خواهیم بود وخدای بزرگ برآنچه میگوییم شهید وشاهد است.

 

فرمانده سپاه روانسر خطاب به بسیجیان گفت:مایه افتخار است که از نگاه ولی امر مسلمین کارنامه درخشانی از عزت و صلابت و خلوص و شهادت طلبی گرفته اید و باید بدانید با وجود یک رهبر بسیجی و در سایه اطاعت از ایشان کوچکترین گزندی به این نظام نخواهد رسید.

 

وی در ادامه با اشاره به موضوع حساس ومهم نفوذ واستکبار گفت:استکبار در تکمیل پروژه نفوذ با استفاده از زر ،زور وتزویر در حال برنامه ریزی مستمر است.

 

اله دانه در تعریف تزویر گفت:تزویر در عملکرد دستگاه های سیاسی و دیپلماسی یعنی همان حالتی که به شما لبخند بزنند و دست دوستی بدهند اما از پشت ناجوانمردانه خنجر بزنند.

 

سرهنگ اله دانه در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت:بسیج درس بصیرت ودشمن شناسی را به خوبی پس داده است اما کسانی که بسیج را به افراط وتند روی متهم می کنند بدانند که درحال تکمیل پروژه نفوذ دشمن هستند و دنیای استکبار باید بداند فرزندان چفیه کفن ملت مسلمان ایران اجازه نخواهند داد دشمنان مستکبر جهان اسلام به اهداف شومشان برسند

 

وی افزود وظیفه تمام جامعه ومسئولان است که از نصیحت حکیمانه امام خامنه ای با دل وجان پیروی کرده وخدای ناخواسته با اهداف پلید دشمن برای نفوذ و سست کردن بسیج همراه نشوند

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر بیان داشت: بسیجی به فرموده رهبر معظم انقلاب اهل عمل مجاهدانه، اهل زندگی شهادت‌طلبانه، اهل تلاش عاشقانه و مؤمنانه، صاحب اراده و همت بلند، پیش رو بودن و خط‌شکن، دغدغه مندی و مسئولیت‌پذیری ، آرمان‌خواهی تو هم با عمل‌گرایی، اهل بصیرت، دشمن‌شناس، نظم و انضباط در بسیج، فعال و بانشاط و پاسدار خطوط انقلاب است.

 

اله دانه  بیان کرد: این‌ها از ویژگی‌ها و خصوصیت یک بسیجی است که در کلام رهبری و امام راحل بیان‌شده است؛  چراکه بسیج سیاسی است ولی سیاست زده نیست؛ بسیجی یک مجاهد به تمام معیار است که جدا وقتی مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم این خصوصیت‌ها در بسیجیان ما هست و وقتی در این موضوعات تفکر و تأمل‌کنیم نسبت به این شاخصه‌ها و همچنین نسبت به شرایط که اکنون در جامعه با آن دچار هستیم و همچنین شرایط کنونی جهان باید این ویژگی‌ها و شاخصه‌ها  را سرلوح کار خود و رفتار خود قرار دهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه روانسر با اشاره به جمله زیبای دیگر از مقام معظم رهبری که فرمودند: بسیج حقیقتی است شبیه افسانه‌ها، تصریح نمود نظیر این نیرو هیچ جای دنیا وجود نداشته و هرگز متولد نخواهد شد و دنیای اسلام و مسلمانان جهان بایستی از این حقیقت الگوبرداری درست نموده تا بتوانند فرهنگ ایثار مقاومت این لشکریان مخلص خدا را در سراسر گیتی بگسترانند

 

وی ادامه داد: ارزشمندی و بزرگی بسیج در دوران دفاع مقدس هرگز فراموش نمی‌شوند بلکه باگذشت زمان فضیلت آن هرچه بیشتر برای ما آشکار می‌شود.

 

 اله دانه فرمانده سپاه ناحیه روانسر در پایان همه بسیجیان را به دشمن‌شناسی و عدم اعتماد به دشمن و گوش‌به‌فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توصیه کرد.

ارسال نظرات