خبرهای داغ:

یادواره شهدای حوزه شهید مطهری شهرستان جوانرود برگزار شد

یادواره شهدای حوزه شهید مطهری شروینه در مسجد روستای زلان از توابع بخش مرکزی شهرستان جوانرود روز چهارشنبه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۲۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود، در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان و اهالی روستاهای تابعه برگزار شد فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: ادامه دادن راه و سیره شهدای گرانقدر نیاز اصلی جامعه امروز ماست.
سرهنگ حسین کولیوند افزود: در صحنه نبرد جدید دشمن که به دنبال انحراف درعقاید پاک مسلمانان است باید تلاش کنیم که همواره به یاد شهدا باشیم.
وی به جایگاه والای بسیج در نظام جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: بسیج پشتوانه عظیمی برای انقلاب اسلامی است و کسی نمی تواند خدمات بسیج را نادیده بگیرد چرا که امروز هر حرکت تاثیرگذاری که انجام می گیرد بواسطه الگوگیری از نیروهای مخلص بسیج است.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود خاطرنشان کرد: امروز نیز بسیج برای پیشبرد اهداف اهداف نظام جمهوری اسلامی ازهیچ کوششی دریغ نمی کند.
سرهنگ کولیوند با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان افکار و عقاید ما را هدف قرار داده است بر دفاع از دین و ارزش ها تاکید کرد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود نیز ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.
حجت الاسلام سجاد کریمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با نفوذ دشمن افزود: مهمترین نفوذ دشمن فرهنگی وعقیدتی است چرا که اگر فرهنگ و اعتقادات مردم را از اسلام ناب تغییر کند جامعه هم در خطر می افتد. شهرستان جوانرود 338 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات