خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) خبر داد؛

ظرفیت اسکان روزانه ۵ هزار زائر در اردوگاه های راهیان نور کرمانشاه

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ازظرفیت اسکان روزانه ۵ هزار نفر از زوار اربعین حسینی در محل اردوگاه های های این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از اسکان ظرفیت روزانه ۵ هزار نفر از زوار اربعین حسینی در محل اردوگاه های های سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: اردوگاه های این سازمان در ایام تردد زوار اربعین حسینی از استان کرمانشاه ظرفیت اسکان و پذیرایی مطلوب از زائران را دارد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین از برپایی ایستگاه های صلواتی برای زوار اربعین در استان خبر داد.

به گفته یوسفی راد، خادمین شهدا در استان کرمانشاه در این ایام به صورت شبانه روز آماده خدمت به زوار سیدالشهدا (ع) هستند و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در این راستا از هیچ کمکی مضایقه نمی کند.

وی به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی و اعزام آنها به مناطق عملیاتی خبر کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون از تاریخ ۱۱ مهرماه سال جاری ۱۹ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع دبیرستان از یادمان های دفاع مقدس بازدید کرده اند.

ارسال نظرات