خبرهای داغ:
مدیر مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی:

فلسفه وجودی بسیج حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است

مدیر مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی گفت: باید گردان‌های مقاوم برای مقابله با تهاجم فرهنگی از سوی بسیج تشکیل شود.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۰۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی‌مقدم طی سخنانی گفت: بسیج از مهم‌ترین نهادهایی است که در جمهوری اسلامی تشکیل شده و شجره طیبه‌ای است که آثار و برکات بسیار فراوانی برای جمهوری اسلامی ایران به بار آورده است.

وی با بیان اینکه بسیج ثمره‌ای از شجره طیبه انقلاب است و بقا و دوام آن نیز از همین بسیج است، افزود: جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی بوده و عامل پیدایش و استمرار حضور مردم است.

مدیر مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات گفت: از ابتدای انقلاب، امام (ره) بر حضور مردم در صحنه‌های انقلاب تأکید داشتند و مقام معظم رهبری نیز همچنان بر حضور مردم تأکید دارند و تأکیدها به این معنا است که انقلاب بدون حضور مردم معنای واقعی خود را پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر زمانی که بحث حضور مردم در صحنه مطرح شده بسیج همواره جلودار مردم بوده است تصریح کرد: در جنگ هشت ساله درست است که ارتش و سپاه جانفشانی‌های بسیاری انجام دادند، اما حضور مردم بیش از همه نمود داشت و اگر مردم نبودند موفقیتی به دست نمی‌آوردیم.

یوسفی‌مقدم با بیان اینکه فلسفه وجودی بسیج حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی است، گفت: با بسیج انقلاب اسلامی حفظ شده و آرمان‌های آن استمرار پیدا می‌کند و مرزها در امنیت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه زمانی حضور بسیج در میدان‌های فیزیکی بود، عنوان کرد: امروز از بسیج انتظار می‌رود که حضور جدی در فضای مجازی داشته باشد و در برابر تهاجمات فرهنگی مقاومت کند.

مدیر مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات با بیان اینکه باید گردان‌های مقاوم برای مقابله با تهاجم فرهنگی از سوی بسیج تشکیل شود، گفت: هجمه گسترده‌ای در فضای مجازی علیه ایران توسط کشورهای استعماری و برخی کشورهای منطقه شکل گرفته است و بسیج باید با حضور در این فضا با این تهاجم‌ها مقابله کند.

وی ادامه داد: امروز جنگ نرم بسیار حساس‌تر از جنگ سخت بوده و باید آموزش‌های لازم برای بسیج تدارک دیده شود تا فرزندان انقلاب از توانایی‌های لازم برای حضور در این عرصه برخوردار شوند.

ارسال نظرات