با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مسولین استان مرکزی :

مراسم استقبال از ملی پوش هندبال هپکو اراک برگزارشد.

سید مهدی موسوی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ریو روز گذشته با استقبال مدیرکل ورزش وجوانان و معاونین اداره کل ، مسئولین شرکت هپکو اراک ، جمشید زند عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک ، هیات هندبال استان ، ورزشکاران وارد اراک شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۸۱۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، سعید ملکی در این مراسم گفت:  امروز شاهد ورود قهرمان ارزنده استان ورزشکار خوب تیم ملی هندبال آقای مهدی موسوی هستیم که توانستند برای اولین بار در سطح آسیا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شوند و امید داریم با حضور ایشان تیم ملی به المپیک ریو راه پیدا نماید.

 مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی تصریح کرد: زحمات زیادی را هیات هندبال استان به ریاست پرویز رضایی وبه خصوص مسئولین باشگاه قدیمی و ارزشمند هپکو و مربیان تیم هندبال هپکو کردند که امیدواریم ورزشکار عزیزمان در معیت تیم ملی به المپیک ریو راه یابد.

 ملکی افزود: ایامی خوبی را در ورزش استان سپری می کنیم شرایط بسیار خوبی در ورزش حاکم می باشد با تلاش های همه باشگاه ها ازجمله باشگاه آلومینیوم با تیم فوتبال ، شهرداری اراک در تیم های بسکتبال ، هاکی ، سپک تاکرا و سکتبال با ویلچر  همگی در لیگ برتر ، والیبال شهرداری اراک در لیگ دسته اول کشور که همه اینها نوید یک آینده خوب در ورزش استان را دارد.

 وی بیان داشت: در کنار تلاش های همه باشگاه ها ، هیات های ورزشی و مسئولین، اصحاب رسانه و اداره کل ورزش وجوانان  نیز وظیفه  هماهنگ کردن تمامی فعالیت ها می باشد و امید داریم که با یک خرد جمعی و استفاده از تمامی پتانسیل ها و ظرفیتها شاهد رشد و تعالی ورزش در همه ابعاد باشیم.

 ملکی در پایان گفت: از همه عزیزان در رسانه ها ، باشگاه ها بخصوص باشگاه هپکو، دوستان خوب این ورزشکار شایسته ، تیم بسیار خوب هندبال هپکو تشکر میکنم و آرزوی سربلندی و موفقیت برای همه را دارم.

در ادامه پرویز رضایی  رئیس هیات هندبال استان ضمن تقدیر وتشکر از حضور تمامی مسئولین گفت: موفقیت  سید مهدی موسوی را تبریک می گویم و آرزو می کنم تا این ورزشکار شایسته استان را در المپیک ریو به همراه تیم ملی ببینم.

وی تصریح کرد: امید داریم با حضور پرقدرت تیم هندبال هپکو در لیگ برتر باعث شادی مردم استان  شویم.


خبرنگار گروه ورزشی : ا . آقارضی
ارسال نظرات