خبرهای داغ:

کرمانشاه در اربعین بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: تمرکز بارش از اواسط روز سه‌شنبه تا عصر روز چهارشنبه پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۶۰۱۸۷۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه شاهرخ پارسا امروز اظهار کرد: هوای استان کرمانشاه طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات توأم با وزش باد ملایم و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: به دنبال این وضعیت سامانه نسبتاً قوی از اوایل روز سه‌شنبه تا پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده و به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و احتمالاً رعد و برق در استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از تمرکز بارش از اواسط روز سه‌شنبه تا عصر روز چهارشنبه خبر داد و تصریح کرد: این سامانه علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی در استان، سبب سیلاب‌های محلی در برخی مناطق خواهد شد.

پارسا ادامه داد: بارش در ارتفاعات، گردنه‌های برفگیر و برخی از نواحی سردسیر به تدریج به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد و ممکن است در مناطق گرمسیری با وزش باد نسبتاً شدید و رگبار تگرگ همراه شود.

به گفته وی، طی 24 ساعت گذشته سومار با دمای 24 بالای صفر و سنقر، کنگاور و ماهیدشت نیز با دمای دو درجه زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین استان‌ها بوده‌اند.

ارسال نظرات