خبرهای داغ:
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا گلستان خبر داد؛

بازدید 2 هزار دانش‎آموز گرگانی از تصفیه‎خانه آب شرب نهارخوران

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا گلستان گفت: طی 2 ماه گذشته 2 هزار نفر از دانش آموزان شهر گرگان از تصفیه خانه آب شرب ناهارخوران بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۲۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد قاسم خلیلی نژاد صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 2 ماه گذشته 2 هزار نفر از دانش آموزان شهر گرگان از تصفیه خانه آب شرب ناهارخوران بازدید کردند.

خلیلینژاد افزود: این بازدیدها بهمنظور شناخت بيشتر و ارتقاي سطح علمي دانش آموزان از فرآيند تصفيه آب شرب و تصفیه فاضلاب انجام شد.

وی با بیان اینکه شیوه های مصرف صحیح آب باید از دوران کودکی به فرزندان آموخت، افزود: هر دانش آموز می تواند به عنوان سفیران آب در بین خانواده موثر باشد .

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا گلستان با اشاره به اینکه آب نعمت خدادادی است و باید آن را برای نسلهای آینده حفظ کنیم ،از دانش آموزان درخواست کرد با مصرف بهینه و اصولی آب، کشور و استان ما را از کمبود آب نجات دهند .

به گفته وی كارشناسان دفتر كنترل كيفي آب شرب شركت در این بازدید دانش آموزان را از مراحل استحصال آب ، نحوه گندزدائی ، توزیع آب و همچنین چرخه آب در طبیعت آشنا کرده و روش های صرفه جوئی درمصرف آب را برای دانش آموزان بیان کردند .

لازم به ذکر است دراین بازدید ها از طرف دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان به دانش آموزان که درقالب گردش علمی از تاسیسات آبرسانی بازدید کردند بسته های فرهنگی و آموزشی اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها