نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بسیج با الگوگیری از حضرت زینب(س) تمام قد در برابر جنگ نرم دشمن ایستاده

حجت‌الاسلام عبدی گفت: بسیجیان به تأسی و الگوگیری از حضرت زینب(س) تمام قد در برابر ترفندهای دشمن در جنگ نرم ایستاده‌اند و پیام اسلام را در جهان گسترش می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۵۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی نمایندگی ولی‌فقیه درناحیه اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج ، با اشاره به نقش بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن و انتقال پیام عاشورا اظهارداشت : همانگونه که مدار کربلا در بخش سخت‌افزاری بر شهادت امام حسین(ع) و یارانش چرخید و روی مدار نرم‌افزاری نقش حضرت زینب(س) در مقابل قدرت نرم، امروز یکی از برنامه‌های اساسی بسیج در بحث قدرت نرم بوده که بایستی خود را در این زمینه تجهیز کند.

وی افزود: در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیجیان به ویژه خواهران بسیجی باید به تأسی از نقش حضرت زینب(س) و الگوگیری از این بانوی اسلام به تمام قد در مقابل یزیدیان و جنگ نرمی که علیه اسلام به راه انداخته‌اند بایستند.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: امروز دشمن در بحث جنگ نرم به دنبال این است تا فرهنگ غرب را در بین جوانان ترویج دهد از این رو باید در بحث سبک زندگی بسیج راه قرآن و اهل بیت را دنبال کنیم، برگشت به اصول اعتقادی، هویت دینی و بیان اهل بیت(ع) را پیگیر و ترویج دهیم.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج در این عرصه گفت: به این منظور در بحث کارهای فرهنگی در حوزه خانواده‌، مسائل اعتقادی، باورهای دینی آنچه که بسیج توان داشته را برای برگشت به سبک زندگی دینی و اعتقادی در پیش‌روی گرفته و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات