" آمریکا داعش را به مانند باروت در قلب دنیای اسلام ایجاد کرد"

داعش و آل‌سعود اسلام را وارونه نشان می‌دهند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: داعش و آل‌سعود اسلام را وارونه نشان می‌دهند که ریشه تمامی جریانات آمریکا و انگلیسی هستند که باد کاشتند و طوفان برداشت کردند.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۵۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از اراک، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع عزاداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین‌(ع) با اشاره به حضور پرشکوه امت اسلامی در راهپیمایی عظیم اربعین اظهار داشت: در ایام اربعین ملت ایران به همراه دیگر جوامع اسلامی حماسه‌ای دیگر را با نام امام حسین(ع) رقم زدند.

وی افزود: در مرز مهران نیز هر کس در حد توان خود به زائرین خدمت رسانی می‌کند و در این میان موکب‌هایی که برپا شده با همت کسانی است که مخلصانه برای خدمت به اباعبدالله هر انچه دارند را به کار می‌گیرند و در این میان نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، فرمانداران و شهرداران نقش بسزایی را ایفا کردند که بتوانند امکانات لازم را برای زائرین مهیا سازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با حضور در این مراسم ملت اسلامی توانست چهره اسلام ناب محمدی(ص) را به نمایش بگذارد اسلام علوی، اسلام محبت، احسان و نیکوکاری، اسلام ایثار و ازخودگذشتگی را در برابر اسلامی که آل‌سعود، داعش و رژیم غاصب صهیونیسم به نمایش گذاشته است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به جنایات ال‌سعود و سردمداران استکبار در منطقه گفت: آل‎‌سعود، داعش و رزیم غاصب صهیونیسم از صغیر و کبیر مسلمانان را با تجهیزات نظامی به خاک و خون می‌کشد، آل‌سعود و داعش اداعای اسلام و مسلمانی می‌کنند و رزیم غاصب صهیونیسم ادعای یهودیت در حالی که از یک آبشخور استفاده می‌کنند.

وی افزود: حضرت امیرالمومنین(ع) در خطبه سوم نهج‌البلاغه می‌فرماید "بنی‌امیه اسلام را به مانند پوستین وارونه پوشیده است" جنایتکارانی که دم از اسلام می‌زنند در حقیقت اسلام را وارونه کرده‌اند، ریشه تمامی این مسائل آمریکا و انگلیس هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: کلینتون مطرح کرد که از سال 1970 برای اینکه بتوانیم با شوروی سابق مبارزه کنیم در افغانستان طالبان و القاعده را شکل دادیم که نتیجه آن جریان داعش و تکفیری‌هایی است که دست به جنایت می‌زنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اقدامات استکبار جهانی در منطقه گفت: در حقیقت آمریکایی‌ها باد کاشتند و طوفان برداشت کردند، داعش تمام نشده در واقع به مانند آتش زیر خاکستر می‌مانند که اگر شرایط به وجود آید شاهد زنده شدن آن‌ها در کشورهای دیگر هستیم، داعش باروتی است که آمریکا در قلب دنیای اسلام شکل داد تا بتواند به منافع خود دست پیدا کند.

وی افزود: دنیا اگر می‌خواهد اسلام را بشناسد باید اسلام را در دعای عرفه امام حسین(ع)، دعای ابوحمزه‌ثمالی،اسلام حضرت رسول(ص) ببیند و بشناسد، امروز در چند جهت در برابر دشمنان قرار داریم و باید وظیفه خود را در چند جهت ساماندهی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در مرحله اول باید آب به آسیاب دشمن نریزیم نباید بهانه به دست دشمنان داد و نقطه ضعف از خود نشان دهیم چرا که دشمنان با بهانه‌هایی که به دست می‌آورند به دنبال سربازگیری هستند، مصلحت نیست حساسیت آنان را برانگیزیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به لزوم ارتقاء شناخت و دشمن‌سناسی جامعه گفت: جوانان ما در ددانشگاه‌ها و حوزه‌ها باید آگاه باشند و بصیرت لازم را کسب کنند تا به چاهی که استکبار برای آنان از طریق فضاهای مجازی و غیرمجازی ایجاد کرده گرفتار نشوند، در برابر این جریانات باید آگاه و بیدار باشیم.

وی افزود: کلینتون اعلام کرد که جریانات منطقه را با پول عربستان مدیریت کرده‌اند چرا که درآمدهای نفتی که حاصل عربستان می‌شود در مسیر جنایت و کشتار به صرف می‌رسد، با فروش نفت پول به دست آورده را تبدیل به بمب کرده و بر سر مردم بی‌گناه یمن، سوریه و عراق می‌ریزند و بدتر از همه با اسرائیل علیه ایران همدست می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جوانان باید هوشیار باشند، بسیجف سپاه، رسانه ملی، اساتید در حوزه و دانشگاه‌ها باید در مسیر بصیرت‌افزایی گام بردارند با ارتقاء آگاهی در سطح جامعه کشور را در برابر توطئه‌های استکبار بیمه می‌کنیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به ترفندهای دشمن علیه نظام اسلامی گفت: دشمن سرمایه‌ها و ارزش‌ها را می‌شناسد و باید تلاش کنیم با شناخت این توطئه‌ها در فضای مجازی و غیرمجازی آن‌ها را خنثی سازیم و مراقب نفوذ جریانی و شبکه‌ای دشمن باشیم.

وی افزود: باید تلاش شود تا اسلام واقعی را به دنیا معرفی و با تمام وجود از کیان اسلام و انقلاب دفاع کنیم و جوانان نه تنها در جبهه اسلام، در جبهه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تمامی عرصه‌های دیگر برای عزت قران و اسلام تلاش و مجاهدت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات