خبرهای داغ:

ساماندهی سمن‌های کرمانشاه در طرح طلایه‌داران امر به معروف

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در قالب طرح طلایه‌داران امر به معروف ساماندهی شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۹۲۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر کرمی صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با سازمان‌های مردم‌نهاد اظهار کرد: گروه‌های طلایه‌داران معروف در استان و شهرستان‌های تابعه با برنامه‌های فرهنگی و تذکر لسانی به ترویج این فریضه الهی می‌پردازند.

وی با اشاره به اجرای طرح طلایه‌داران معروف در استان کرمانشاه، اهمیت ورود سازمان‌های مردم‌نهاد به این طرح را مورد تأکید قرار داد و افزود: گروه مذکور در طول سال فعال است و سمن‌ها نیز می‌تواند در این طرح مشارکت داشته باشد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گروه‌های طلایه‌داران معروف در بین تمام اقشار جامعه راه‌اندازی شده است، در سمن‌ها نیز این مهم طبق دستورالعمل‌های موجود می‌تواند تشکیل شود تا سمن‌ها نیز همچون سایر اقشار در طرح طلایه‌داران معروف سازمان‌دهی شود.

به گفته کرمی، طرح طلایه‌داران معروف وظیفه اطلاع‌رسانی، شناسایی، آموزش و جذب افراد را داشته و در این زمینه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از آمادگی کامل برای جذب علاقه‌مندان در این طرح برخوردار است.

گفتنی است، تعدادی از مسئولان سازمان‌های مردم‌نهاد شهر کرمانشاه در این جلسه حضور داشتند و ضمن آشنایی با قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نسبت به همکاری خود با ستاد و ایجاد تعامل و اجرای برنامه‌های مختلف از قبیل اقدامات فرهنگی و آموزش‌های فریضتین در محدوده فعالیت خود با مشارکت ستاد تفاهم کردند.

ارسال نظرات